شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

آخرین وضعیت علی دایی/اعزام به تهران با مراقبت‌های ویژه

آخرین وضعیت علی دایی/اعزام به تهران با مراقبت‌های ویژه

وی با خودرو شخصی اش از اصفهان عازم تهران بود که در حوالی شهر کاشان خودرو وی دچار سانحه شده و با کمک مردم علی دایی به یکی از بیمارستان های کاشان منتقل شده است .

دقایقی قبل خبر ناگواری به دست خبرنگار ما رسید که خوردو علی دایی سرمربی باشگاه راه آهن و اسطوره ورزشی دنیای فوتبال در بازگشت از مسابقه تیم فوتبال راه آهن و سپاهان در حوالی کاشان واژگون شده است .

آخرین وضعیت علی دایی/اعزام به تهران با مراقبت‌های ویژه

وی با خودرو شخصی اش از اصفهان عازم تهران بود که در حوالی شهر کاشان خودرو وی دچار سانحه شده و با کمک مردم علی دایی به یکی از بیمارستان های کاشان منتقل شده است .

دقایقی قبل خبر ناگواری به دست خبرنگار ما رسید که خوردو علی دایی سرمربی باشگاه راه آهن و اسطوره ورزشی دنیای فوتبال در بازگشت از مسابقه تیم فوتبال راه آهن و سپاهان در حوالی کاشان واژگون شده است .

خبرنگار بولتن نیوز در تماس با مسئولان باشگاه راه آهن پیگیر صحت و سقم این ماجرا شد که محمد جعفری نژاد سرپرست تیم فوتبال راه آهن ضمن تایید خبر افزود : متاسفانه سرمربی تیم راه آهن به دلیل نبود جای خالی در پرواز با خودرو شخصی اش از اصفهان عازم تهران بود که در حوالی شهر کاشان خودرو وی دچار سانحه شده و با کمک مردم علی دایی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شده است .

وی ضمن رد برخی شایعات منتشر شده مبنی بر وخامت حال علی دایی عنوان کرد : خوشبختانه حال عمومی علی دایی رضایت بخش بوده و پزشکان هم اکنون در حال مداوای سرمربی راه آهن به صورت سرپایی هستند .

گفتنی است علی دایی امروز پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل سپاهان به همراه برادرش عازم تهران بود .


 تجمع هواداران مقابل بیمارستان شهید بهشتی / دایی در آی سی یو

پس از حضور دو پزشک بر بالین دایی تصمیم گرفته شد که وی به بخش آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شود و فعلا اجازه ملاقات ندارد.

در همین حال حدود ۱۵۰ هوادار با اطلاع از خبر این حادثه، پشت در بیمارستان حضور دارند اما از ورود آنان به داخل بیمارستان جلوگیری می‌شود.

دایی به اتاق عمل رفت

دقایقی پیش علی دایی برای انجام عمل جراحی به اتاق عمل برده شد.

تیم پزشکی متخصص متشکل از حسین غنی، مسعود جواهری، اسماعیل فخاریان، حمیدرضا خیاط کاشانی، عبدالرحیم کاشی، محمدرضا لطفی‌نیا و ستوده به عنوان پزشک بیهوشی وظیفه این عمل جراحی را به عهده دارند.


اعلام علل سانحه رانندگی علی دایی توسط پلیس راه کشور


فرمانده پلیس راه کشور جزییات سانحه رانندگی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.

سرهنگ محمدرضا مهماندار درباره سانحه رانندگی علی دایی که امشب ساعت 20:30 در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد گفت: «دلیل این سانحه رانندگی عدم توجه به جلو بوده که این مساله منجر به واژگونی خودروی تویوتا پرادوی وی شده است. ماموران پلیس راه استان پس از این حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند که خوشبختانه وضعیت خوبی از دایی مشاهده کردند. او در کنار خودرویش ایستاده بود اما به همراه برادرش و دستیار خارجی‌اش برای بررسی شرایطشان به بیمارستانی در کاشان منتثل شدند

وی ادامه داد: «در این سانحه که در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سر آسیاب در کیلومتر 135 به سمت کاشان رخ داده تویوتا پرادوی حامل دایی از ناحیه سقف، شیشه جلو، ستون جلو و بدنه دچار خسارت شده است

سرهنگ مهماندار به ایسنا گفت: «بر اساس آخرین اخبار دریافتی علی دایی پس از چند ساعت استراحت، از بیمارستان مرخص خواهد شد. دایی در این سانحه رانندگی با مشکلی روبه رو نشده اما پزشکان اعلام کرده‌اند چون پیش از این بر روی سر دایی جراحی پلاستیک صورت گرفته بهتر است او چند ساعتی را در بیمارستان استراحت کند هر چند در مجموع او با مشکلی روبه رو نیست

اردبیل در شفای دایی یکپارچه راز و نیاز شد

 با انتشار خبر واژگونی اتومبیل حامل علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان هموطنان این قهرمان ملی در اردبیل در آیین‌هایی که ظهر امروز و در هنگام اقامه نماز ظهر و عصر در اغلب مساجد شهر اردبیل برگزار شد، برای شفای کامل دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان دست به دعا برداشته و از درگاه خداوند متعال خواستار سلامت و عافیت این افتخار دیار اردبیل شدند. 

از دیشب موجی از نگرانی‌ها و دلهره در بین مردم اردبیل به وجود آمده و خبر مصدومیت دایی سر‌مربی تیم راه‌آهن تهران دهان به دهان چرخیده و اکثر مردم اردبیل از این حادثه ناگوار در روزهای پایانی سال، تلخ کام شدند. 

در وقت نماز ظهر و عصر مردم مومن و وفادار اردبیل با حضور در مساجد و برخی حسینیه‌ها و امامزاده‌ها دست به دامان اهل بیت عصمت و طهارت، حضرت سید‌الشهدا و قمر‌بنی هاشم شدند تا خداوند متعال شفای کامل به اسطوره فوتبال ایران داده و بهبودی کامل او به دست آید. 

عده‌ای از اهالی نیز با نذر و نیاز برای صحت و عافیت کامل دایی عهد و پیمانی با خدای خود بستند تا با شنیدن خبر سلامتی کامل دایی نذر خود را ادا کنند. 

البته برخی از اهالی و جوانان اردبیل نیز شکر‌گزار درگاه الهی بودند که در حادثه رانندگی مصدومیت شدید و یا تلخ کامی بزرگ‌تر رخ نداده است.

تدابیر ویژه فدراسیون فوتبال برای انتقال دایی به تهران

فدراسیون فوتبال برای انتقال علی دایی به تهران یک دستگاه آمبولانس مجهز به کاشان فرستاد.

امیر حسینی، مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص مصدومیت علی دایی عنوان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال از صبح امروز پیگیر وضعیت علی دایی بودند و تماس‌هایی  با هلال احمر و بیمارستان نیز گرفته شد.

وی با اشاره به انتقال دایی با بالگرد به تهران گفت: هماهنگی‌های لازم را با دکتر فقیه، رئیس جمعیت هلال احمر تهران انجام دادیم تا دایی را با بالگرد به تهران بیاوریم، اما پزشک معالج وی به علت فراز و فرود بالگرد این انتقال را صلاح ندانست.

حسینی افزود: پس از این تصمیم گرفتیم یک آمبولانس مجهز به کلیه امکانات از جمله ICU به کاشان بفرستیم تا دایی را به تهران منتقل کند و ادامه مداوای آقای گل جهان در پایتخت انجام شود. هم‌اکنون این آمبولانس را فرستادیم تا هر زمانی که پزشکان صلاح دانستند دایی را به تهران منتقل کند.

 

انتقال شهریار به تهران به تأخیر افتاد

محمدحسین اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشاندربارذه اعزام علی دایی به تهران گفت: گرچه از لحاظ پزشکی دایی هوشیاری پس از عمل را به دست آورده اما به دلیل استفاده از داروهای مسکن و خواب‌آلودگی ناشی از استفاده این داروها به توصیه پزشکان، انتقال وی به تهران حداکثر تا فردا به تأخیر افتاد.

وی افزود: پس از انتقال علی دایی به بیمارستان شهید بهشتی در شب گذشته به دلیل جراحات در ناحیه سر و گوش در سمت راست و چپ تیم فوق تخصص جراحی با مدیریت دکتر غنی فوق تخصص جراحی ترمیمی به مدت بیش از سه ساعت مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گفته وی به علت کنده شدن پوست سر در ناحیه پیشانی دایی، وی مورد عمل جراحی ترمیمی قرار گرفت و همچنین عمل پیوند لاله گوش نیز روی ایشان صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ادامه مراقبت‌های ویژه از علی دایی خاطرنشان کرد: روند درمان بسیار رضایت‌بخش و سیر بهبودی نیز بسیار خوب است.

اعرابی آستانه تحمل درد علی دایی را از ویژگی‌های مثبت ایشان دانست و یادآور شد: این ویژگی دایی بیانگر رضایت‌مندی و تسلیم شدن ایشان در برابر تقدیر است که این خصیصه بسیار سزاوار تحسین است.

وی با بیان اینکه علی دایی پس از به دست آوردن هوشیاری از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان و تیم پزشکی معالجش تشکر کرد افزود: امید داریم با توجه به سیر مثبت روند درمانی وی، این اسطوره ورزش کشور سلامت کامل خود را هر چه زودتر به دست آورد.

دایی با مراقبت‌های ویژه به تهران منتقل شد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن عصر امروز با یک دستگاه آمبولانس و تحت مراقبت‌های ویژه به تهران منتقل شد تا 48 ساعت دیگر تحت نظر پزشکان باشد.

علی دایی در هنگام ترک بیمارستان شهید بهشتی از مردم کاشان به خاطر همدردی هایشان تشکر ویژه‌ای کرد و گفت: هر چه دارم از مردم است و خدا را شکر می‌کنم که همیشه این مردم هستند که من را مورد لطف خود قرار می‌دهند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد