شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مرتضی پاشایی به اسم یکی هس


مرتضی پاشایی آلبوم یکی هستآلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی مرتضی پاشایی به اسم یکی هست با دوازده ترک به بازار آمد از بازدید کنندگان محترم سایت تقاضا داریم برای حمایت از این خواننده خوش صدا آلبوم را به صورت اورجینال از مراکز فروش محصولات فرهنگی خریداری فرمایند هم اکنون برای معرفی این آلبوم فوق العاده میتوانید چهار ترک از این آلبوم رو از سایت تکصدا دریافت نمایید منتظر حمایت همتون از این آلبوم فوق العاده هستیم

ادامه مطلب ...

دوری 2ماه ای امیر غفور از از میادین والیبال

امیرغفور عازم خدمت شد

امیر غفور بازیکن محبوب وچهره معروف والیبال ایران برای انجام خدمت مقدس سربازی حدود 2ماه از میادین ورزش به دور خواهدو پس پایان دوره آموزشی به تیم والیبال باریج اسانس خواهد پیوست البته ناگفته نمونه که امیر در این سفر تنها نخواهدبود وبا میرزاجانپور دیگر بازیکن ارزنده تیم ملی والیبال همسفر خواهند بود کانون هواداران باریج اسانس کاشان برای این دو بازیکن ارزنده والیبال ایران آرزوی سلامتی دارداگه امیر ناراحت نشه قصد یه شوخی کوچولو باهاش داریم واین شعر رو که از جایی کپی کردم تقدیمش میکنم فقط قبل خوندنش قول بده از دستمون ناراحت نشه


خوشاروزی که من پنج ساله بودم                درون کوچه ها آواره بودم

چرا مادرمرابیست ساله کردی                     میان پادگان آواره کردی

گروهبانان مرا بیچاره کردند                         لباس شخصی ام را پاره کردند

ازآن روزی که خوردم سیب زمینی                  شدم سرباز نیروی زمینی

کلاغ پر میروم کاسه به دندان                       برای خوردن یک لقمه نان

بسوزد آن سربازی بنا کرد                           تمام دختران را چشم به راه کرد

از آن روزی که سربازی بنا شد                      ستم برما نشدبر دختران شد

نگوگرگان بگو ویرانه غم                             که سربازش ندارد شکل آدم

در دروازه گرگان رسیدم                             صدای طبل و شیپور را شنیدم

به خود گفتم که این طبل نظام است             از این پس زندگی بر من حرام است

به خط کردند تراشیدند سرم را                    لباس آشخوری کردند تنم را

لباس آشخوری رنگ زمین است                  هوادار غم مخور دنیا همین است