شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

زمرد طلایی نیاسر شکست

 
بیدمشک

زمرد طلایی نیاسر شکست

درختان بیدمشک طلایی شهرتاریخی نیاسر پوسته جوان را شکست و به گل نشست.

به گزارش کاشان حامی به نقل از ایرنا، درختان بیدمشک نوید نعمت و قاصدک بهارهستند که با آغاز اسفندماه همانند گیسوان زرد رنگ بر فرق درختان عریان، زمرد گونه می درخشند.

ادامه مطلب ...

سرپرست باریج اسانس از تعطیلی تمرینات این تیم خبر داد!

سرپرست باریج اسانس از تعطیلی تمرینات این تیم خبر داد!

سرپرست تیم والیبال باریج اسانس کاشان با بر شمردن عوامل ناکامی در لیگ برتر از تعطیلی تمرینات تیمش خبر داد. مجید اعتماد حسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: فعلا تمرینات تیم باریج اسانس تعطیل است. ما نمی‌دانیم که بازی‌های پنجم تا هشتم برگزار می‌شود به همین خاطر اصلا تمرینی وجود ندارد. فدراسیون هم گویا هنوز تصمیم برای برگزاری بازی‌های رده‌بندی نگرفته‌اند.

وی با بر شمردن دلایل ناکامی تیمش در رسیدن به قهرمانی افزود: ما قبل از این طبق برنامه‌ریزی انجام شده نمی‌خواستیم به ارومیه بخوریم. البته در این مورد قدری ضعیف عمل کردیم. اختیار دست ما بود و می‌توانستیم هر کاری انجام دهیم. دو تن از مسئولان باشگاه به این موضوع توجهی نکردند. طبق آنالیزی که از تیم خودمان داشتیم پیش‌بینی می‌کردیم که مقابل شهرداری ارومیه به مشکل بخوریم. سایر تیم‌های حاضر در پلی آف را قبلا رفت و برگشت برده بودیم. اما مقابل ارومیه در محله مقدماتی هم مشکل داشتیم.

سرپرست تیم والیبال باریج اسانس تاکید کرد: بایکنان تیم ما متاسفانه ذهنیت بدی نسبت به شهرداری ارومیه داشتند. ما باید زودتر اقدام می‌کردیم و مقابل بانک کشاورزی می‌باختیم تا در پلی آف کار راحت‌تری داشته باشیم. اگر در هفته‌های پایانی بازی را مقابل نوین کشاورز جدی نمی‌گرفتیم، علی نادی را به خاطر مصدومیت از دست نمی‌دادیم.

اعتماد حسینی با انتقاد از ترکیب تیم باریج اسانس در این فصل گفت: جذب تعداد زیاد بازیکنان تیم ملی به ضرر باشگاه ما تمام شد. شهرداری ارومیه چند بازیکن از تیم ملی \"ب\" دارد. چهره‌هایی که در بازی های حساس جواب می‌دهند. اما در مقابل فرهاد قائمی در باریج اسانس آنقدر خراب شده است که نمی‌تواند در بازی‌های حساس امتیاز 25 را بگیرد. به نظرم از اول اشتباه بود که این همه بازیکن ملی‌پوش خسته را جذب کنیم. درست است که بازیکنان خیلی خوبی را گرفتیم اما همه در طول لیگ به مشکل خوردند.

وی خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم بعد از قطعی شدن صعود تیم باریج اسانس به پلی آف دیگر نیازی نبود خیلی برای برد تلاش کنیم. زیرا اگر همه بازی‌ها را می‌باختیم سوم می‌شدیم و صعود به پلی آف قطعی شد.

سرپرست باریج اسانس گفت: ما در این فصل حدود پنج میلیارد تومان هزینه کردیم. بازیکنان خوبی داشتیم. البته بعضی تیم‌ها هم بهتر از ما بودند. شاید کمتر از برخی مدعیان هزینه کردیم. مهمترین مشکل تیم ما در ابتدای فصل رخ داد. آرش کمالوند را از ابتدا می‌خواستیم. متاسفانه در حمله کم آوردیم. چند بازیکن اصلی را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین بگیریم. در نیم فصل تلاش کردیم یک قدرتی بگیریم و باز هم موفق نشدیم. در نهایت هم برای پلی آف برنامه ریزی صحیح نکردیم.

عسگری: مربی خودمان، ما را از مرحله نهایی حذف کرد!

هنوز خبر حذف تیم والیبال باریج اسانس کاشان از مرحله نهایی مسابقات به عنوان یک شوک بزرگ در والیبال محسوب می‌شود.
حسین عسگری رییس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعتقاد شخصی من بر این است که عامل اصلی باخت ما در بازی دوم مقابل شهرداری ارومیه فقط سرمربی بود.
 
وی گفت: "مصطفی کارخانه" در این بازی از استرس بسیار زیاد برخوردار بود به طور طبیعی این استرس و فشار روحی به بازیکنان تیم هم منتقل می‌شد و آنها نمی‌توانستند در برابر حریف و مقابل چشمان هزاران تماشاگر ارومیه‌ای با آرامش کامل کارکنند. به نظرم ما نباید در ابتدای فصل " حسین معدنی" سرمربی اسبق تیم را از دست می‌دادیم، حضور " کارخانه" در کنار تیم والیبال باریج اسانس به یک باره و ناگهانی صورت گرفت. در کل باید بگویم تیم ما پرستیژ و شخصیت قهرمانی را داشت ولی استرش بیش از حد کادر فنی مانع از این اتفاق افتاد.

وی گفت: البته علاوه برمسائل فوق مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم از جمله امیرعفور ، مهدی مهدوی در طول فصل کار دستمان داد.
در ابتدای پلی‌اف هم " علی نادی" از دست دادیم و ما را در مرحله حذفی دچار مشکل کرد.

کاشانی‌ها و انصراف از مسابقات رتبه پنجم تا هشتم

کاشانی‌ها و انصراف از مسابقات رتبه پنجم تا هشتم
به گزارش ایرنا، مسئولان باشگاه باریج اسانس کاشان اعلام کردند که در این مرحله ازمسابقات حضور پیدا نمی‌کنند.
استدلال آن‌ها براین است که حضور درا ین پیکارها فقط به معنای صرف هزینه اضافی است.
شواهد حاکی از آن است: برای کاشانی‌ها که تیم خود را برای قهرمانی در فصل جاری بسته بودند مقام دوم یا هشتم هیچ فرقی ندارد به همین دلیل از حضور در بازی‌هایی که به مناسبت کسب جایگاه پنجم تا هشتم برگزار می شود انصراف دادند.

...کارخانه ناکامی تولیدکرد


خبرگزاری فارس: من استعفا نداده‌ام
خبرگزاری فارس: مصطفی کارخانه دادگاهی می‌شود

  میر مصطفی شجاعی که خود تیم باریج اسانس کاشان را به لیگ برتر آورده  بود باتیم نیمه بومی وبا بودجه 700میلیونی درسال89باکسب رتبه چهارم وبه دست آوردن عنوان پدیده لیگ  فعلا بهترین نتیجه باریج اسانس در سالهای که در لیگ برتررخضور دارد را رقم زده است

مصطفی کارخانه با جذب بازیکنان ملی و هزینه 6میلیاردی در مرحله پلی اف مغلوب تیم رده هشتمی شهرداری ارومیه میشود تا کاشان فقط به مقام چهارمی میر مصطفی شجاعی بنازد