شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

ماجرای علی دایی در کاشان

بچه جایتان خالی دیشب یک اتفاقی افتاد برای خانواده ام ومن به بیمارستان بهشتی کاشان

رفتم همین که وارد بیمارستان شدم دیدم حدود100نفر پرچم پرسپولیس دست گرفتن ومن

تعجب کردم وبه یکی از خدمتکارا پرسیدم چی شده کگفت دیشب علی دایی را دراین جا بستری

کردن همین که رفتم ببینم علی دایی کجاست دیدم 5الی6 پلیس و10الی15خدمتکار بیمارستان دارند ازعلی دایی مراقبت می کنند من رفتم خانه وساعت 2بعد از ظهر امدم بیمارستان با رفیقام وپدرم اقا دیدم چه خبر فهمیدم دارند علی دایی را مرخص می کنند

من گوشی را ورداشتم ومنتظر شدم بیایند یددم برادر اقای دایی و همسر اقای دایی

وچند نفر دیگه هم انجا هستند من حدود نیم ساعت ایستادم


وبعد دیدم اقای دایی را اوردند من سریع فیلم گرفتم وبعد اقای دایی را که اوردند بیرون همه حمله کردند روبه

اقای دایی تا از ان فیلم بگیرند بعد خانم اقای دایی چقدر جیغ زد که بروید کنار

وچون مردم کاشان مشتاق دیدار اقای دایی بودند از جایشان تکان نمی خوردند و بعد تر حمله می کردندتافیلم بگیرند

من هم همین طور فیلم می گرفتم 

وحتی این را بگم که اقای دایی بی هوش بودند واین ماجرا را نمی دیدند

وبعد اقای دایی را سوار ماشین اورژانس کردند واورا به بیمارستان لاله منتقل کردند


نوشته علیرضا فخری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد