شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد

مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کناره‌گیری‌اش از این سمت خبر داد و اعلام کرد که استعفایش را به وزیر ورزش ارائه داده است.



مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کناره‌گیری‌اش از این سمت خبر داد و اعلام کرد که استعفایش را به وزیر ورزش ارائه داده است.


 محمد رویانیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه به فوتبال علاقه‌ای ندارم. قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارم. پرسپولیس را به خاطر عشق به هوادارانش قبول کردم و تاکنون نیز فقط به خاطر هواداران مانده‌ام. من به دنیای فوتبال تعلق ندارم که به عنوان گزینه فدراسیون مطرح شوم.

وی افزود: شاید سلیقه من با برخی مسئولین تفاوت داشته باشد و طبیعی است که به فدراسیون فوتبال نخواهم رفت. امیدوارم وزارت ورزش با انتخاب افراد، باعث شود فدراسیون فوتبال ارتقا پیدا کند و با قدرت بیشتری به کارش ادامه دهد.

رویانیان در خصوص حضورش در پرسپولیس به فارس گفت: واقعیت این است که چندی پیش از مدیرعاملی پرسپولیس هم استعفا کرده‌ام و این استعفا را به وزیر ورزش و جوانان دادم ولی تاکنون جوابی داده نشده است. اکنون به عشق هواداران در پرسپولیس هستم و نمی‌خواهم در مورد فدراسیون فوتبال مطرح شوم. تا وقتی در پرسپولیس هستم قول می‌دهم با تمام قدرت و قوا برای موفقیت این تیم تلاش کنم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد