شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

شاید از جباری استفاده نکنم/ عمران زاده می خواهد مرا سکته بدهد

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خداوند بخشش را به ما یاد داده و من کسی نیستم که بخواهم حرف خداوند را نادیده بگیرم. جباری را بخشیدم تا شاید تلنگری برای او باشد و بداند چه لطفی به او کرده‌ایم.

 


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خداوند بخشش را به ما یاد داده و من کسی نیستم که بخواهم حرف خداوند را نادیده بگیرم. جباری را بخشیدم تا شاید تلنگری برای او باشد و بداند چه لطفی به او کرده‌ایم.

 

پرویز مظلومی در نشست مطبوعاتی قبل از بازی فردا با پرسپولیس با اشاره به درگذشت اسماعیل زرافشان قدیمی‌ترین عکاس مطبوعات گفت:

جا دارد این مصیبت را به اهالی رسانه و جامعه ورزش تسلیت بگویم. مرحوم زرافشان با عصا تا آخرین لحظات در کنار زمین عکس می‌گرفت و رسالت خود را به بهترین شکل انجام می‌داد.



وی گفت: خوشحال هستم که خبرنگاران زیادی به نشست خبری ما آمده‌اند. در بازی‌های پیش فقط باید با دو سه نفر مصاحبه می‌کردیم و خوشحال هستم حساسیت بازی شما را به اینجا کشیده است. بازی با پرسپولیس شرایط حساس خودش را دارد اما ما به مسایل حاشیه‌ای فکر نمی‌کنیم و سابقه نشان داده جایگاه در جدول تأثیری ندارد. روی کاغذ ما ۳ دربی را برنده شده‌ایم و تیم ما سرتر است. حتی در جام ولایت با یک تیم نصفه و نیمه به حریف نباختیم هرچند حیدری و کرار را در اختیار نداریم اما برای این بازیکنان جانشینان خوبی خواهیم داشت.



مظلومی در پاسخ به این سؤال که در جامعه صحبت‌هایی پیچیده که می‌خواهند استقلال را بازنده کنند و آیا شما هم چنین چیزی را شنیدید، گفت: از این گونه صحبت‌ها تعجب می‌کنم اما گاهی مواقع شایعات تبدیل به واقعیت می‌شود. من اعتقاد ندارم می‌خواهند استقلال را بازنده کنند و مطمئن باشید در زمین برنده واقعی ما خواهیم بود. انگیزه بازیکنانمان نسبت به گذشته بیشتر است. هرچند از لحاظ مالی در حد رقیب‌مان نیستیم و کمک‌های بیشتری به آنان می‌شود اما بازیکنان من تمام توان و انرژی خود را به کار می‌گیرند تا در این مسابقه پیروز شویم. نتیجه دست خداست و انشاءالله خدا کمک‌مان می‌کند و با کمک هواداران چهارمین دربی را از آن خود می‌کنیم.



وی در خصوص آخرین وضعیت جاسم کرار گفت: همانطور که اعلام کرده‌ایم و دیروز هم جلسه داشته‌ایم کرار را به هیچ تیم ایرانی نخواهیم داد اما اگر از خارج به او پیشنهاد شود آنها را بررسی می‌کنیم و اگر شرایطشان خوب باشد او را به تیم‌های خارجی واگذار می‌کنیم. کرار بازیکن استقلال است و نمی‌دانم این مصاحبه از کجا آمده که اعلام کرده برای جدایی از استقلال توافقات را انجام داده است.



مظلومی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد، این بازیکن باز هم برای استقلال بازی کند، تصریح کرد: این تشخیص ما است که چه کسی را بازی بدهیم و بسته به نظر کادر فنی خواهد بود. اگر کرار در اختیار تیم باشد، از خدایم است که از او استفاده کنم ولی فعلا او در اختیار من نیست و در اختیار باشگاه است.



سرمربی استقلال در خصوص آخرین وضعیت عمران‌زاده گفت: او یک مقدار دچار کشیدگی خفیف شده و فکر نمی‌کنم برای بازی فردا مشکلی داشته باش.د این بازیکنان تازگی‌ها یک مقدار جوّ می‌دهند تا مربیانشان را سکته دهند.



وی در خصوص قضاوت ممبینی در بازی فردا تصریح کرد: باید به او کمک کنیم تا قضاوت خوبی داشته باشد، چون در اولین تجربه خود در دربی داوری می‌کند و ما در زمین و تماشاگران روی سکو باید به او کمک کنیم. ممبینی از داوران خوب مملکت ما است و امیدواریم بازی را خوب قضاوت کند اما خواهش من از هواداران این است که در ماه محرم هستیم و آنها درست مثل همه مردم ایران که عزاداری با عظمتی انجام داده‌اند این کار را در ورزشگاه تکرار کنند و حرمت این ماه بزرگ را نگه دارند.



مظلومی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه حمید استیلی معتقد است استقلال در بازی‌هایش شانس می‌آورد ولی پرسپولیس نمی‌تواند امتیازات لازم را کسب کند، گفت: من به صحبت استیلی کاری ندارم و او نظر خودش را گفته است اما اگر منظور ایشان بازی قبل استقلال است باید بگویم می‌توانستیم به تعداد انگشتان دو دست گل بزنیم. پرسپولیس رقیب خوب ما است و ورزش ما بدون استقلال و پرسپولیس کیفیت ندارد اما همیشه همه چیز به شانس نیست و نمی‌شود در همه بازی‌ها شانس آورد.



وی افزود: تیم ما در خیلی از بازی‌ها، هم خوب بازی کرده و هم خوب نتیجه گرفته و فکر می‌کنم این حرف‌ها هم مثل همان صحبت‌هایی است که برخی می‌گویند عزیز محمدی رفیق فلانی است و همیشه هم در فوتبال ما رواج داشته است. ما اتفاقا امسال خیلی هم بدشانسی آورده‌ایم. مگر آنها شانس نداشته‌اند هرچند باز هم می‌گویم کاری به تیم پرسپولیس ندارم.



سرمربی استقلال در خصوص اینکه مجتبی جباری با آن حرف‌هایی که زده بود بخشیده شد و آیا این مسئله به خاطر دربی و حضورش در این مسابقه صورت گرفت، اظهار داشت: صحبت‌هایی که جباری انجام داد بیشتر مربوط به من بود و من باید واکنش نشان می‌دادم. به عنوان یک معلم وظیفه دارم که نهی از منکر و بازیکنانم را راهنمایی کنم. من دنبال قلع و قمع کردن نیستم و به فرد متکی نبوده‌ام.



مظلومی اضافه کرد: در دو دربی گذشته که در ماه محرم برگزار می‌شد، دو ماه از جباری استفاده نکردم و حتی با وجود فشارهایی که به من وارد می‌شد تا او را بازی دهم جباری را در بازی با پرسپولیس هم به میدان نفرستادم. یک طرف قضیه بازیکنان هستند و یک طرف هواداران و همچنین خود بازیکن که جباری اظهار ندامت کرد و من هم وقتی دیدم که او پشیمان شده است، او را بخشیدم. خداوند بخشش را به ما یاد داده و من کسی نیستم که بخواهم حرف خداوند را نادیده بگیرم. جباری را بخشیدم تا شاید تلنگری برای او باشد و بداند چه لطفی به او کرده‌ایم.


 
وی یادآور شد: ما می‌توانستیم جباری را خیلی راحت محروم کنیم و حتی تیم ملی هم از وجودش استفاده نکند اما کمک کردیم که متوجه باشد گذشت کردن چه معنی‌ دارد. خیلی‌ها توقع داشتند با این بازیکن برخورد چکشی کنم اما این کار را انجام ندادم و به این راه اعتماد می‌کنم و آن را ادامه خواهم داد.



مظلومی خاطرنشان کرد: من از حق خودم نسبت به جباری گذشتم و آن را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم. اینکه می‌گویند به دربی ربطی دارد اینگونه نیست. هرچند جام حذفی در پیش است و نمی‌شود از این بازیکن چشم‌پوشی کرد اما معلوم نیست از او استفاده کنم و امشب در جلسه داشته‌هایم را بررسی می‌کنم و تصمیم نهایی را می‌گیرم.



در ادامه نشست خبری خبرنگاری پرسید پس چرا شما کرار را نبخشیدید که مظلومی گفت: کرار مسائل دیگری داشت و کارهای او باید بررسی می‌شد. او تا اطلاع ثانوی محروم است و در دربی هم عملا محروم بود. حالا هم در نجف حضور دارد و شنبه یا یکشنبه باید به کمیته انضباطی بیاید و صحبت‌های خود را بیان کند.



وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد کرار بخشیده شود، گفت:‌ این احتمال وجود دارد که این بازیکن هم بخشیده شود.



در ادامه خبرنگاری گفت پس اینکه جباری گفته بود اگر کرار باشد یک دقیقه هم بازی نمی‌کنم چه می‌شود که سرمربی استقلال پاسخ داد: جباری گفته باشد. شاید او عصبانی بوده و این حرف را زده اگر قرار باشد بازیکن تعیین و تکلیف کند سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.



سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا شما قبل از بازی با پرسپولیس شارژ مالی شده‌اید یا خیر، گفت: شارژ مالی نشده‌ایم. شارژ مالی آنهایی می‌شوند که مدام پژو پارس می‌گیرند. شاید کانال‌هایشان قوی است. خدا کند ما هم از این شارژ‌ها بشویم. بعد از ۱۵ هفته ۱۰ برد در لیگ داشته‌ایم و ۲ پیروزی در جام حذفی و آقای فتح‌الله‌زاده قبل بازی با شهرداری پاداش ۵ بازی را آن هم تنها به بازیکنان فیکس پرداخت کرد و رقم آن هم ۵ میلیون تومان بود.


 
مظلومی گفت: برای این بازی ما هیچ مسئله مالی اعلام نکرده‌ایم و بازیکنان ما به عشق پیراهنشان بازی می‌کنند. فقط شنیده‌ایم که طرف پاداش‌های هنگفتی برای این مسابقه گذاشته‌اند. هر چند به ما مربوط نیست ولی اعتقادم این است که دو تیم زیر نظر وزارت ورزش اداره می‌شوند و باید به یک شکل به آنها نگاه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد