شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

پرسپولیس برد و به دربی 73 رسید!

امروز چهار بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد و در پایان، تیم‌های پرسپولیس، صبای قم، داماش و شهرداری یاسوج با بردی مقابل حریفان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
استقلال ? ـ ? مهر کرج

امروز چهار بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد و در پایان، تیم‌های پرسپولیس، صبای قم، داماش و شهرداری یاسوج با بردی مقابل حریفان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. در مهمترین بازی امروز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی سه بر دو، برابر ذوب‌آهن در اصفهان، موفق شد به عنوان نخستین تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال راه یابد؛ بنابراین، پرسپولیس با این پیروزی، باید منتظر نتیجه دیدار دوشنبه استقلال و مهر کرج باشد تا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برنده آن دیدار بازی کند.

سرویس ورزشی ـ دیدار دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در چهارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر و در حضور نزدیک 3500 بیننده برگزار شد و با نتیجه سه بر دو به سود پرسپولیس پایان یافت.

به گزارش «تابناک»، فرشید طالبی در دقیقه هفتم و سید محمد حسینی در دقیقه ۵۶ برای ذوب آهن گلزنی کردند. مازیار زارع در دقیقه هجده از روی نقطه پنالتی و امیر حسین فشنگچی در دقیقه ۶۰، گل‌‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به حسین ماهینی، شهاب گردان و دسوزا از ذوب آهن و امیر حسین فشنگچی و ممدوتال از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار استقلال و سایپا مهر کرج که فردا برگزار می‌شود، برود. در صورت برتری استقلال دربی 73 این بار در جام حذفی برگزار خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری (‌از دقیقه ۶۱ محمد نوری)، ممدوتال، مازیار زارع، سامان آقازمانی (از دقیقه ۶۱ علیرضا محمد) حسین بادامکی، امیر حسین فشنگچی، علی کریمی، جواد کاظمیان (‌از دقیقه ۹۱ محمد منصوری) و غلامرضا رضایی
سرمربی: حمید استیلی

ترکیب ذوب آهن:

شهاب گردان، سیدمحمد حسینی، فرشید طالبی، حسین ماهینی، علی احمدی، محمد صلصالی، اسماعیل فرهادی (‌از دقیقه ۸۸ داود حقی)، دسوزا (‌از دقیقه ۸۸ پیام صادقیان)، هوگو ماچادو (‌از دقیقه ۷۲ هوار محمد)، محمد قاضی و ایگور کاسترو
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

صبا، پیروز جدال پنالتی‌ها

تیم فوتبال صبای قم، موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار، بر تیم مس سرچشمه پیروز شود و به یک چهارم نهایی جام حذفی راه بیابد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبا و مس سرچشمه که در پایان 120 دقیقه بازی بدون گل پایان یافته بود، در پایان یک دیدار نفس‌گیر و ماراتن‌گونه با نتیجه پنج بر چهار در ضربات پنالتی به سود صبای قم به پایان رسید.
صبا در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده دیدار مس کرمان و فجر سپاسی برود.
داماش، ماشین سازی را حذف کرد.
 
دیدار تیم‌های ماشین سازی و داماش گیلان در وقت معمول بازی با گل‌های محسن دلیر و محمد رضا مهدوی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم در وقت اضافه به مصاف یکدیگر بروند.

در وقت اضافه دوم در دقیقه 110 رسول خطیبی مربی ـ بازیکن ماشین سازی با از دست دادن پنالتی شانس پیروزی را از تیمش گرفت اما چهار دقیقه بعد مصطفی حاجتی دروازه حریف را باز کرد تا به این ترتیب، پس از شهرداری یاسوج، پرسپولیس و صبای قم، داماش چهارمین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشد.

صعود شهرداری یاسوج به مرحله یک چهارم نهایی

تیم‌ فوتبال شهرداری یاسوج موفق شد با پیروزی دو بر یک بر سیاه‌جامگان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال راه ‌پیدا کند.

گل‌های این دیدار را صمد اکبری (62) و مقداد قباخلو (77) برای شهرداری یاسوج و مهدی ‌هاشمی نسب (90) برای سیاه‌جامگان به ثمر رساندند.

شهرداری یاسوج باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برنده دیدار نفت آبادان و فولاد دیدار کند.

چهار دیدار دیگر مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال فردا به این شرح برگزار می‌شود:

1390/09/07 14:00
ابومسلم ? ـ ? شاهین
 
1390/09/07 14:00
مس ? ـ ? فجر سپاسی
 
1390/09/07 14:30
نفت آبادان ? ـ ? فولاد
 
1390/09/07 16:15
استقلال ? ـ ? مهر کرج

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد