شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

مشایی در آمریکا باقی ماند؟

با وجود آنکه محمود احمدی نژاد نیویورک را به مقصد تهران ترک کرده است، اخبار تایید نشده ای حکایت از آن دارد که در راه بازگشت، رییس دفتر رییس جمهور او را همراهی نمی کند.

با وجود آنکه محمود احمدی نژاد نیویورک را به مقصد تهران ترک کرده است، اخبار تایید نشده ای حکایت از آن دارد که در راه بازگشت، رییس دفتر رییس جمهور او را همراهی نمی کند.

به گزارش فرارو، برخی منابع خبری مدعی شدند که اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهور بر خلاف هیات ایرانی شرکت کننده در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، به کشور بازنگشته و وی با ارایه درخواست ویزای شش ماهه از آمریکا، در این کشور باقی مانده است.

علت اصلی اقامت رحیم مشایی در امریکا ایجاد ارتباط با ایرانیان مقیم امریکا و سامان دهی به دفاتر ایرانیان مقیم در آن کشور و ایجاد رابطه فرهنگی و جذب و بازگرداندن نخبگان به ایران عنوان شده است.

سایت های  منتشر کننده این خبر مدعی شده اند که اقامت مشایی به اطلاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رسیده است.

با این حال طی تماس خبرنگار فرارو با تعدادی از نمایندگان عضو این کمیسیون، آنها نسبت به این موضوع ابراز بی اطلاعی کردند.

همچنین خبرنگار فرارو با دفتر محمد شیخان، رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور و محمدحسن صالحی‌مرام، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور تماس حاصل کرد تا صحت و سقم آن را جویا شود که تلاش ها بی نتیجه ماند.

این دو دفتر با پاسکاری به یکدیگر، هر یک اطلاع رسانی در این زمینه را وظیفه طرف مقابل و از تایید و تکذیب این خبر خودداری کردند.


تکمیلی:

اسفندیار رحیم مشایی، دقایقی پیش به همراه محمود احمدی نژاد، وارد پایتخت موریتانی شد.

به گزارش گروه بین الملل مشرق، اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر رئیس جمهوری کشورمان، دقایقی پیش به همراه محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور و هیئت همراه، وارد نواکشوط شد تا به شایعات برخی رسانه ها در خصوص باقی ماندنش در آمریکا پایان دهد.

احمدی نژاد در بدو ورود مورد، استقبال رسمی ' محمد ولد عبدالعزیز ' رییس جمهوری این کشور قرار گرفت.

رئیس جمهوری برای مذاکره با همتای موریتانیایی خود عازم دفتر ریاست جمهوری این کشور شده و در پایان این دیدار کوتاه چند ساعته و پس از رایزنی با عبدالعزیز برای دیدار با همتای سودانی عازم خارطوم می شود.

عین الله قشقاوی، سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در نواکشوط نیز هیئت ایرانی را همراهی می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:50

سلام.چرا اسم الناز شاکر دوست را حذف کردی هنوز یه عالمه وقت داریم تا آبان این بی انصافیه که بازیگرا حذف میکنی از نظرسنجی تو اصلا فرصت نمیدی که کسی رای بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد