شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

سایپا کاشان در فرابورس پذیرفته شد

شرکت سایپا کاشان در بیست و هفتمین جلسه هیات پذیرش فرابورس در تاریخ 15/6/90 در بازار اول فرابورس پذیرفته شد .

  .

این شرکت به عنوان چهاردهمین شرکت از شرکت های گروه خودروسازی سایپا در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است . لازم به ذکر است شرکت تولید خودرو سایپا کاشان در سال 1387 تاسیس و هم اکنون با سرمایه دو هزار و 500 میلیارد ریال و با ظرفیت اسمی 150 هزار دستگاه در سال پذیرفته شده و بزودی در فهرست نرخ های بورس درج خواهد شد .

شرکت سایپا کاشان باارائه خودروهای 111 ، سایپا 132 مدل X100 و خودروی ملی تیبا نشان داده که می تواند به عنوان قطب خودروسازی کشور برای رشد و تعالی صنعت کشور فعالیت نماید .

شرکت سایپا کاشان حدود 3 هزار نفر نیروی فنی و متخصص مشغول به کار دارد که با استفاده از پتانسیل منطقه توانسته به عنوان اولین پروژه خودروسازی در کشور ظرف مدت یکسال به تولید برسد و حضور سایپا در منطقه شهر کاشان باعث افزایش اشتغال و همچنین بالا رفتن فاکتورهای زندگی و صنعتی کاشان و شهرهای اطراف گردیده است.
خودروی تیبا برگ زرینی در صنعت خودروسازی کشور است که بزرگ ترین عامل موفقیت پروژه تیبا توانمندی و غیرت پرسنل ماهر ، تحصیلکرده و سختکوش گروه و همچنین ساماندهی مناسب و هم اندیشی و تبادل نظر در راستای هم سو کردن توانایی های در شرکت سایپا کاشان می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد