شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

گروهک پژاک رو به اضمحلال کامل است

رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، یکی از مهمترین علل فعالیت گروهک تروریستی پژاک را امنیتی دانست که برای آنها در خاک عراق ایجاد شده است.

رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، یکی از مهمترین علل فعالیت گروهک تروریستی پژاک را امنیتی دانست که برای آنها در خاک عراق ایجاد شده است.
رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، یکی از مهمترین علل فعالیت گروهک تروریستی پژاک را امنیتی دانست که برای آنها در خاک عراق ایجاد شده است.

سردار علی شادمانی رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با فارس، با اشاره به پیشرفت‌های دفاعی کشورمان در عرصه های مختلف تجهیزاتی، اظهار داشت: این دستاوردها در پرتو انقلاب اسلامی، در حالیست که دشمنان ما دائم تلاش کرده‌اند تا با اعمال هزینه‌های فراوان، جمهوری اسلامی ایران را در رسیدن به دستاوردهای جدید ناکام بگذارند.

شادمانی با بیان اینکه این تحریم ها و فشارها همپای دستاوردها و رشد کشور، افزایش می‌یابد، تصریح کرد: بنابراین لازمه نیروهای مسلح این است تا همیشه خود را در بالاترین حد آمادگی نگه دارند.

* کشورهای منطقه الگوی خود را از انقلاب اسلامی ایران می‌گیرند

وی در ادامه به موضوع تحولات اخیر در منطقه و در میان کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی با آن دید وسیع و عمیقی داشتند، همه مسایل را پیش‌بینی ‌کردند و امروز با مشاهده مواردی همچون تسخیر سفارتخانه رژیم صهیونیستی به دست جوانان مصری شاهد هستیم که این اقدام چه انطباقی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران دارد.

رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به برخی موارد اثرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و سطح بین الملل، ادامه داد: امروز ملت‌ها الگوهایشان را از ایران می‌گیرند و اگرچه این الگوگیری با تأخیر انجام شده، اما این تاخیر به دلیل وجود حاکمانی است که با استبداد هرنوع حرکت ملتشان را کنترل کرده‌اند ولی الان ملت‌ها با این موج بیداری اسلامی الگویشان را از انقلاب اسلامی می‌گیرند و روحیه استکبارستیزی در حال رشد است و این یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ما است.

* مردم دنیا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را باور کرده اند

شادمانی تحولات منطقه را دستاورد انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مستلزم الگو گرفتن از انقلاب اسلامی، قدرتمند بودن نظام است چون هیچگاه از یک نظام ضعیف الگو گرفته نمی‌شود.

وی افزود: مردم دنیا مسائل ما را رصد می‌کنند و می‌بینند به رغم همه تحریم‌هایی که بوده و اینکه دشمن طولانی‌ترین و پرهزینه‌ترین مخالفت را با ما داشته اما ملت ما پیروز شده و مردم دنیا اقتدار ما را باور می‌کنند.

* یکی از دلایل بقای پژاک، امنیت آنها در خاک عراق است

این فرمانده عالیرتبه نیروهای مسلح در ادامه گفتگوی خود با فارس، با اشاره به اقدامات تروریستی دشمن در مرزهای کشورمان در شمال غرب اظهار داشت: پژاک و یا هر گروه تروریستی دیگر پدیده‌هایی هستند که دشمن از آنها برای ایجاد ناامنی در مناطق مرزی که از جهاتی آسیب‌پذیر هستند، استفاده می کند.

شادمانی با اشاره به سوابق مبارزاتی کشورمان با گروهک‌های تروریستی در مقاطع مختلف انقلاب خاطرنشان کرد: زمانی منافقین و قبل از آنها کمونیست‌ها و گروهک‌های مسلح مختلف هرکدام به تناسب توان خود با انقلاب درگیر شدند که گروهک تروریستی پژاک هم یکی از همانهاست که در حقیقت شاخه‌ای از پ‌.ک.‌ک برای ناامن سازی جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت:کمک‌هایی که گروهک پژاک دریافت می‌کنند و امنیتی که در خاک عراق برای آنها ایجاد شده و نیز نوع جغرافیای منطقه باعث ماندگاری این گروهک تروریستی شده است اما نهایتا این گروهک مضمحل خواهد شد هرچند همین الان نیز در حال اضمحلال است.

* روند مقابله با گروهک پژاک در شمال غرب طولانی نشده است

رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این گروهک بارها اعلام آتش‌بس کرده و تغییر موضع داده و تلفاتی که به آنها وارد شده نیز قابل ملاحظه است و همین‌ها نشان‌دهنده رو به ضعف بودن آنهاست.

شادمانی در پایان این گفتگو با بیان اینکه معتقدم روند مقابله با این گروهک تروریستی طولانی نشده است، اظهار داشت: جنگ با یک نیروی نامنظم و چریکی که از هر عارضه و پدیده جغرافیایی استفاده می‌کند و دارای یک موضع ثابت نیست، مشکلات خود را دارد اما با توجه به شرایط موجود، نیروهای مقابله‌کننده با این گروهک به خوبی عمل کرده‌اند و توانسته‌اند تاثیرات بسزایی روی آنها داشته باشند که امیدواریم این اقدامات هرچه سریع‌تر به تامین امنیت کامل در منطقه ختم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد