شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

سپهر حیدری: شک ندارم پرسپولیس فاتح دربی می شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال مس کرمان ، گفت: با وجود جدایی از پرسپولیس هنوز قلبم برای این تیم و هوادارانش می تپد و اطمینان دارم پرسپولیس فاتح دربی 71 خواهد شد.


مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال مس کرمان ، گفت: با وجود جدایی از پرسپولیس هنوز قلبم برای این تیم و هوادارانش می تپد و اطمینان دارم پرسپولیس فاتح دربی 71 خواهد شد.

 

سپهر حیدری در خصوص مثلث قهرمانی لیگ یازدهم گفت: شک نکنید امسال می توانیم با حضور بلاژویچ سهمیه آسیا را کسب کنیم. هنوز برای اظهار نظر در مورد مدعیان قهرمانی زود است اما سرخابی ها و تیم تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی اند البته تیم صبا نیز در این لیگ خوب عمل کرده است ولی مثلث قهرمانی همان استقلال، پرسپولیس و تراکتور هستند.

وی افزود: البته هنوز نباید از تیم های ذوب آهن و سپاهان غافل شد. این دو تیم بسیار با تجربه هستند و هر آن ممکن است که به جمع مدعیان پر سر و صدا بپیوندند.

 

*شک نکنید فاتح دربی، پرسپولیس است

حیدری در خصوص قهرمان دربی گفت: البته من از تیم پرسپولیس جدا شده ام اما در کنار تعصب به تیم مس کرمان می توانم با شهامت اعلام کنم که یک پرسپولیسی متعصبم. عشق پرسپولیس و هوادارانش همواره در قلب من است و این تیم همواره یک تیم مدعی است .شک نکنید فاتح دربی پرسپولیس است.


وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مس کرمان روند صعودی خود را به سرعت آغاز کند و به جایگاه اصلی اش برسد. شک نکنید مس به سرعت در 5 تیم نخست جای می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد