شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

اسیدپاشی 2 شرور به‌ماموران‌انتظامی

روزنامه جام جم نوشت: معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از مجروح شدن ۲ نفر از ماموران نیروی انتظامی در صحنه یک درگیری خانوادگی با اسید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان قزوین، منصور مختاری با بیان این خبر گفت: در پی حضور مردی سالخورده در کلانتری و گزارش مبنی بر وقوع یک درگیری خانوادگی ماموران همراه این مرد به منزل وی عزیمت کردند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند لوازم منزل تخریب شده و درگیری ادامه دارد. در این هنگام با وجود دستور ماموران مبنی بر توقف درگیری، ۲ نفر از پسران پیرمرد که از اراذل و اوباش منطقه بودند و دارای سابقه کیفری هستند به ماموران حمله‌ور شده و به آنها اسید پاشیدند.

مختاری تصریح کرد: در پی این اسیدپاشی ۲ نفر از ماموران و پدر متهمان مجروح شدند که صدمات وارده به یکی از ماموران شدید بوده به نحوی که اسید نواحی پیشانی، پلک فوقانی سمت چپ و لاله گوش سمت چپ وی را سوزانده و مامور دیگر نیز از ناحیه سینه، گردن و لاله گوش مجروح شده است.

شلیک و دستگیری
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: پس از اسیدپاشی ۲ برادر متهم از صحنه جرم فرار کردند که در این هنگام ماموران اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و در پی بی‌توجهی دوباره متهمان، ماموران با شلیک گلوله و اصابت به پای یکی از آنها، هر دو را دستگیر کردند.

مختاری افزود: با تحقیقات مقدماتی و اعتراف هر دو متهم آنها با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بر اساس آخرین خبرها ۲ مامور انتظامی نیز به علت سوختگی ناشی از اسیدپاشی در بیمارستان بستری شده‌اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:50

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد