شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

حذف قطعی کنکور در سال 93

حذف قطعی کنکور در سال 93
آزمون سراسری تا سال 93 به طور کل حذف خواهد شد و سابقه تحصیلی2 سال آخرتحصیلی دانش آموزان ملاک پذیرش در دانشگاهها خواهد بود.

 
به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش در گردهمایی معاونان آموزش و پروش متوسطه کشور در همدان افزود: پیش بینی شده آموزش و پرورش در سالهای آینده امتحانات 2سال پایانی متوسطه را به صورت نهایی برگزار کند و این نمرات را به تدریج در اختیار سازمان سنجش قرار دهد تا این سازمان بااعمال ضرایب خاص ، نمرات را مبنای قبولی در دانشگاهها قرار دهد.
 
او گفت: درسال تحصیلی گذشته سوابق تحصیلی دانش آموزان در پایه سوم متوسطه دراختیار سازمان سنجش قرارگرفت که نمرات امتحان نهایی دانش آموزان تا 25درصد در ارتقاء رتبه های کنکور و نمرات آن تأثیر مثبت داشت.
 
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: بنا داریم با یک نوبته شدن مدارس، کلاسهای تقویتی – جبرانی و کنکوری را در نوبت دوم تمامی مدارس کشور گسترش دهیم و بخشنامه برگزاری این کلاسها از امروز به تمام ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ شده است.
 
آقای سحرخیز گفت: شرکت در این کلاسها به صورت مشارکت داوطلبانه و تمایل دانش آموز خواهد بود و هزینه های برگزاری کلاسها نیز حدود50 درصد هزینه های کلاسهای بخش خصوصی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد