شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

تصاویر: دختر پرنده را ببینید

"Natsumi Hayashi" یک دختر ژاپنی است که سرگرمی عجیب و غریب اما فوق العاده جالب دارد، او با پریدن در هوا، عکس های با کیفیتی از خود می گیرد طوری که به نظر میرسد در هوا معلق است.







نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد فرقانی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:11 http://bargh-elc.wblug.com

سلام.دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی دارید و من به شما تبریک میگویم.من مدیر وبلاگ اموزش برق و الکترونیک هستم.لطفا وبلاگ من رابا نام (آموزش برق والکترونیک و تعمیر لوازم خانگی) حتمادر پیوند هاِی وبلاگتان لینک کنید.با تشکر فراوان ضمنا من وبلاگ شما را لینک کردم. شما لطفا به وبلاگ من سری بزنید و حتما یک نظری هم در باره وبلاگم تو نظرات وبلاگ خودم بگذارید
ارادتمند سجاد فرقانی آدرس وبلاگ منbargh-elc.wblug.com

محمد دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 http://www.lafooriha.vcp.ir

سلام خسته نباشید

واقعا سایت جالب و بروزی داری اگه تونستی یه سری به وبسایت ما بزن اگه خوشت اومد ما رو لینک کن و به منم بگو با چه عنوانی لینکت کنم[لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد