شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

مایلی کهن از باشگاه پرسپولیس رفت

مایلی کهن از باشگاه پرسپولیس رفت

مدیر فنی باشگاه پرسپولیس از این سمت خداحافظی کرد.


محمد مایلی کهن مدیر فنی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی برنا گفت: از هواداران عزیز باشگاه پرسپولیس تشکر می کنم. همچنین از آقای حبیب کاشانی که در این مدت بنده را تحمل کردند، اما احساس می کنم که حضورم در این مجموعه مزاحمت ایجاد می کند؛ لذا دیگر در باشگاه پرسپولیس فعالیتی نخواهم داشت.
 
وی در ادامه گفت: جدایی ام از پرسپولیس دلایل مختلفی دارد که با اصولم مرتبط می‌شود. بنده اگر احساس کنم که در جایی مفید نیستم، پستی را اشغال نمی کنم و لذا کنار می روم تا نفر دیگری این مسوولیت را عهده دار شود.
 
مایلی کهن اظهار داشت: پرسپولیس را بیشتر از خودم دوست دارم؛ لذا با کناره گیری از این مجموعه به مزاحمت های خود پایان می دهم.
 
لازم به ذکر است مایلی کهن در گفت و گویی تفصیلی و جنجالی با خبرگزاری برنا به دلایل جدایی خود و همچنین موضوعات مختلف اشاره کرده که متن آن فردا(شنبه) منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد