شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

آخرین خبرها از واگذاری استقلال و پیروزی

آخرین خبرها از واگذاری استقلال و پیروزی

با مشخص شدن وزیر ورزش و جوانان و رای اعتماد مجلس به وزیر جدید، سهام باشگاه استقلال و پیروزی که قیمت‌گذاری شده‌اند، هفته آینده به جلسه هیات واگذاری می‌روند.


سید مهدی عقدایی، معاون سازمان خصوصی سازی که به تازگی با اعلام بازنشستگی از سمت خود کنار رفته در گفت‌وگویی که در آخرین روز فعالیتش با ایسنا داشت به وضعیت واگذاری باشگاه استقلال و پیروزی اشاره کرد و گفت: واگذاری این دو باشگاه به دلیل مشخص شدن وزیر ورزش و جوانان هفته آینده در هیات واگذاری مطرح می‌شود.

او در مورد اشکالات صورت‌های مالی این دو باشگاه اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه به صورت‌های مالی آن دو ارتباطی ندارد و زیان آنها به دولت بر می‌گردد.

وی تصریح کرد: قیمت‌گذاری این دو باشگاه بر اساس برند انجام شده است و در جریان جلسه هفته آینده هیات واگذاری در مورد نحوه و میزان واگذاری آن تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایسنا با مطرح شدن واگذاری سهام استقلال و پیروزی در هفته‌های اخیر، قیمت سهام این دو باشگاه هفته گذشته از سوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام شد و این سازمان با کمک موسسه هوشمند تدبیر که گفته می‌شود در ارزشگذاری برند تخصص دارد، بر اساس برند و سرمایه، باشگاه استقلال را 42 و باشگاه پرسپولیس را 45 میلیارد تومان قیمت گذاری کرد.

واگذاری سرخابی‌ها در حالی تا مشخص شدن وزیر ورزش به تاخیر افتاده بود که اعلام سازمان خصوصی‌سازی در مورد قیمت پیشنهادی بحث‌ها و واکنش‌های فراوانی را در محافل ورزشی به همراه داشت و سوالات زیادی در خصوص نحوه‌ قیمت‌گذاری، علت گران‌ بودن پرسپولیس نسبت به استقلال، نحوه‌ واگذاری و خریداران احتمالی آن مطرح کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد