شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

استقلال همین ابتدای فصل تحقیر شد



تیم فوتبال صبای‌قم توانست در دیداری دوستانه استقلال را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

 

دیدار تدارکاتی تیم های استقلال و صبای قم در زمین شماره 3 آزادی از ساعت 18:15 دقیقه آغاز شد. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود صبا خاتمه یافت.

گل های صبای را رضا عنایتی ثانیه 30 بازی و دقیقه 6 و کریم اسلامی در دقیقه 36 به ثمر رساندند. تک گل استقلال را هم در دقیقه 40 محسن یوسفی به ثمر رساند.

 

* قبل از درگیری تماشاگران استقلال در شروع نیمه دوم یکی از عکاسان ورزشی درحالی که موتور خود را کنار زمین پارک کرده بود در حال عکاسی بود که ماموران حراست زمین آزادی با وانت موتور وی را جابه‌جا کردند و همین مسئله باعث اعتراض عکاس مذکور شد. جالب است که وقتی بین هواداران استقلال درگیری شد، حتی یکی از این ماموران حراست در زمین حاضر نبودند و اگر وساطت منصور پورحیدری نبود مشخص نبود چه اتفاقی رخ دهد.

 

* استقلال در نیمه دوم در ترکیب خود تغییراتی ایجاد کرد و بازیکنانی مثل توحید غلامی و مجتبی محبوب مجاز به زمین رفتند.

 

* بین نیمه هنکه مربی آلمانی آبی پوشان با مظلومی به صحبت پرداخت.

 

* زمانی که در ابتدای نیمه دوم بین تماشاگران استقلال درگیری پیش آمد حنیف عمران زاده و مهدی رحمتی به آرام کردن هواداران مشغول شدند.

 

* دقایق پایانی بازی در شرایطی پیش رفت که نور در ورزشگاه نبود و پروژکتورها خاموش بود.

 

*در درگیری پیش آمده بین هواداران یکی از هواداران به شدت از ناحیه سر آسیب دید و آمبولانس در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

 

پیروزی فجرسپاسی برابر ذوب‌آهن/ تیم دوم اصفهان هم حریف شاگردان کلانتری نشد

 

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز پس از برتری برابر سپاهان اصفهان یکشنبه شب برابر تیم ذوب‌آهن این شهر هم به پیروزی دست یافت.

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش پس از بازگشت از اردوی ترکیه به اصفهان مقابل تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

 

در این مسابقه که ساعت 20 یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، یونس شاکری (2 گل) و محمد پورمحمد برای فجرسپاسی شیراز و بهمن مالکی بازیکن پیشین تیم فوتبال نوجوانان ایران که در جام جهانی نوجوانان نیجریه حضور داشت، برای تیم ذوب‌آهن گل زدند.

 

در این دیدار فرشید طالبی، قاسم حدادی فر، محمد قاضی، شهاب گردان، حسین ماهینی و هوار ملامحمد تیم ذوب آهن را همراهی نکردند و منصور ابراهیم‌زاده بیشتر بازیکنان جوان تیمش را به میدان فرستاد

 

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی اصفهان شده است، عصر روز جمعه در مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس اصفهان برابر تیم سپاهان به برتری 3 بر 2 دست یافته بود.

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدارش در یازدهمین دوره لیگ برتر روز سه‌شنبه یازدهم مردادماه میهمان راه‌آهن است و در همان روز فجرشهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز از نفت تهران پذیرایی خواهد کرد.

 

تساوی ملوان و تراکتورسازی در یک بازی دوستانه


دیدار دو تیم تراکتورسازی و ملوان راس ساعت 18 روز گذشته در تهران آغاز شد و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 1-1 دست پیدا کردند.

 

در این دیدار در دقیقه 5 اولین گل را تراکتورسازان توسط اکرامی به ثمر رساندند، اما در دقیقه 32 ملوان از روی نقطه پنالتی توسط نزهتی گل تساوی را به ثمر رساند.

 

از حواشی این دیدار می توان به حضور مایل کهن به عنوان تماشاچی اشاره کرد. علاوه بر وی حدود 3000 نفر نظاره گر این دیدار بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ملیکا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:29

سلام
وبلاگ استقلالیت خیلی قشنگ ولی به دل خودت صابون نزن چون :
من استقلالی نیستم پرس پولیسی ام
اگه خواستی بهم ایمیل بده
بببببببببباااااااااااااایییییییییییییی ملیکا

من پرسپولیسیم شک نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد