شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

خسرو حیدری به استقلال پیوست

حیدری بدون رضایت‌نامه استقلالی شد؛ خسرو رنگ آبی را می‌بیند؟

خبرگزاری فارس: خسرو حیدری در شرایطی قراردادش با استقلال را در هیئت فوتبال به ثبت رساند که باشگاه سپاهان رضایت‌نامه این بازیکن را صادر نکرده است.



به گزارش خبرگزاری فارس، سرانجام در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات خسرو حیدری قرارداد دو ساله اش با استقلال را در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد.

این قرارداد در شرایطی به ثبت رسید که باشگاه سپاهان تا آخرین لحظات با وجود تماس های مکرر از سوی استقلالی ها و حتی مسئولان دیگر حاضر به صادر کردن رضایت‌نامه حیدری نشد و به این باشگاه اطلاع داده بود که باید به صورت نقد مبلغ 250 میلیون تومان بابت رضایت‌نامه واریز کنند اما باشگاه استقلال که نمی توانست این پول را به صورت نقد به باشگاه سپاهان بدهد در نهایت پس از پایان بازی ایران مقابل مالدیو خسرو حیدری را به هیئت فوتبال تهران برد تا این بازیکن بدون داشتن رضایت‌نامه از سپاهان با اسقلال قرارداد ببندد.

در این باره عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: بازیکنانی که در هیئت فوتبال قرارداد خود را ثبت کردند در صورت نقص مدارک از سه تا پنج روز فرصت دارند مدارکشان را به سازمان لیگ ارائه کنند.

وی افزود: باشگاه بزرگی مثل استقلال و بازیکنی مثل خسرو حیدری هرگز بدون رضایت‌نامه از سپاهان اقدام به ثبت قرارداد نمی کنند و قطعا این رضایت‌نامه در این فرصت به سازمان لیگ داده می شود.

عابدینی در پاسخ به این سؤال که اگر بازیکنی در فرصت اعلام شده مدارک ناقص خود را به سازمان لیگ ارائه نکند چه اتفاقی رخ می دهد، گفت: اگر در این فرصت مدرکی داده نشود کارت بازی برای بازیکن صادر نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد