شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

محمد مایلی کهن در آستانه خداحافظی با پرسپولیس



عمر همکاری محمد مایلی کهن با پرسپولیس آنقدر کوتاه بود که هنوز امضای پای قرارداد خشک نشده هر یک راه خودشان را رفتند.

 

بعد از چنین بازگشتی به پرسپولیس؛ پیش بینی ها بر این اساس بود که محمد مایلی کهن مهره اصلی باشگاه در جنگ با کمیته پیشکسوتان باشد اما همه چیز پیش از اینکه شروع شود ، به پایان رسید.

 

نوشته علیرضا فخری

محمد مایلی کهن بعد از حضور در اولین جلسه کمیته فنی باشگاه ترجیح داد عطای کار در پرسپولیس را به لقایش ببخشد و برود! به این ترتیب همه چیز در نطفه خفه شد تا امروز کفه ترازو به سمت جدایی مایلی کهن سنگینی کند!

 

 

دلایل قهر مایلی کهن چه بود؟

اما در هفته گذشته شایعات زیادی پیرامون دلایل قهر مایلی کهن از پرسپولیس مطرح بود. اولین و مهمترین فرضیه مخالفت مدیرفنی پرسپولیس با حضور مربی خارجی در این تیم بود. کمیته فنی پرسپولیس این موضوع را به رای گذاشت اما در نهایت بجز محمد پنجعلی هیچکس به سود مایلی کهن رای نداد.


به این ترتیب شایعه رد شدن گزینه چمنیان برای حضور در کادرفنی پرسپولیس توسط حمید استیلی یکی از دلایل دلخوری محمد مایلی کهن بیان شد. اما دوستان مایلی کهن می گویند این مسئله به هیچ عنوان تاثیری در جدایی مایلی کهن در پرسپولیس نداشت.


نادر فریاد شیران دوست و همراه قدیمی مایلی کهن در این ارتباط می گوید: «روز پنجشنبه چند ساعتی را با مایلی کهن گذراندم. او به دلایلی که شما می گویید از پرسپولیس جدا نشد. مایلی کهن از نظر اجرایی آدم حساسی است و سیگنال های قوی را خیلی زودتر از دیگران جذب می کند»

 

 

اینجا نقطه پایان است؟

«نقطه نظر اجرایی» هنوز از سوی محمد مایلی کهن و نزدیکانش به خوبی معنا نشده است. با این حال به نظر می رسد مایلی کهن خیلی زود متوجه شد در چارت اجرایی پرسپولیس مدیرفنی یعنی کشک! جمله ای که علی پروین سال ها پیش به آن رسیده بود.

 

با همه این تفاسیر به نظر می رسد باید این همکاری را تمام شده دانست. حبیب کاشانی که برای مایلی کهن بلیت سفر به ترکیه را OK کرده بود نتوانست او را برای این سفر قانع کند.


محمد مایلی کهن دلایل خود را آورد تا ظاهرا حبیب کاشانی از پادرمیانی پشیمان شود! اینکه دلایل مایلی کهن چه بود بر ما پوشیده است اما به نظر می رسد حبیب کاشانی قید تماس دوباره با مدیرفنی تیمش را زده است.


نادر فریاد شیران در این ارتباط می گوید: «بعید می دانم دیگر مایلی کهن را در پرسپولیس ببینیم. احتمالش بسیار ضعیف است که او به پرسپولیس برگردد و باید این همکاری را تمام شده دانست»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد