شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

پرسپولیس بخوا هد می ایم

با عابدینی مذاکره نکردم / بزودی با استیل آذین تسویه حساب می کنم

مهدوی کیا در خصوص اتفاقات برنامه 90 دوشنبه شب و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس مصاحبه ای انجام داده که با هم می خوانیم.

 


با عابدینی مذاکره نکردم / بزودی با استیل آذین تسویه حساب می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : مهدوی کیا در خصوص اتفاقات برنامه 90 دوشنبه شب و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس مصاحبه ای انجام داده که با هم می خوانیم.

 

با پیوستن علی کریمی به پرسپولیس همه منتظر بازگشت مهدی مهدوی کیا به تیم سابقش هستند اما خبر مذاکره کاپیتان سابق تیم ملی با امیر عابدینی و مسئولین باشگاه داماش بهانه ای شد تا با مهدوی کیا گفت و گو کنیم:

 

* شما دوشنبه شب به همراه دایی با امیر عابدینی جلسه داشتید؟

_ من این حرف را از شما می شنوم چون تازه ساعت 2 بامداد سه شنبه از مسافرت به تهران برگشتم. چند روز برای استراحت به شمال سفر کرده بودم.

* موضوع پیوستن شما به پرسپولیس چه شد؟

 

_ من قصد ندارم خودم را به پرسپولیس تحمیل کنم. قبلا هم گفتم در ایران فقط دوست دارم برای پرسپولیس بازی کنم اما پیوستن به این تیم باید با تمایل دو طرف انجام شود.

 

* هنوز با باشگاه استیل آذین تسویه حساب نکردید؟

_ نه ولی حتما این کار را بعد از ملاقات با هدایتی انجام خواهم داد ضمن اینکه قرارداد من با باشگاه استیل آذین تمام شده است.

 

* بعد از حرف های کاشانی و موضع گیری دایی در برنامه 90 دوست داریم از زبان شما که سال ها در بوندس لیگا بودید جایگاه لیدر و لیدرها را بدانیم.

_ ما در آلمان کسی به اسم لیدر نداشتیم ، فقط دو سه نفر بودند که وظیفه داشتند تماشاگران را در سفرهای تیم هدایت کنند که تمام هزینه های این افراد به عهده خودشان بود و در تشکیلات باشگاه جایی نداشتند.

 

* تماشاگرانی که در آلمان ایستاده تیمشان را تشویق می کنند چه تشکیلاتی دارند؟

_ تماشاگرانی که به صورت ایستاده تیمشان را تشویق می کنند در جایگاهی به اسم تریبون شمالی مستقر می شوند که البته آنجا صندلی هم ندارد، اینها با حرارت خاصی تیمشان را تشویق می کنند.

 

* در ایران بعد از رفتن شما به آلمان اتفاقات جالبی افتاد، مثلا بعد از شکست 4-1 پرسپولیس مقابل استقلال اهواز لیدرها بازیکنان این تیم را کتک زدند!

_ زمانی که ما در ایران بودیم این مسائل وجود نداشت و فکر می کنم بعد از حضور من وجود لیدرها باب شد که بازیکن و سرمربی تیم را کتک بزنند!

 

* اما ارتباط لیدرها با مدیریت باشگاه هم خیلی جدی شده!

_ من درباره مسائل مدیریتی نظری ندارم!

 

* زمانی که شما در پرسپولیس بودید، لیدر داشتید؟

_ نه اصلا؛ زمان ما حسین آقا نامی بود که بوقچی معروف پرسپولیس بود و به خاطر عشق و علاقه اش هواداران را هدایت می کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد