شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

کریمی، مهدوی کیا ، رضا نوروزی و پتروویچ پرسپولیسی می شوند؟

گزارش سایت نزدیک به دولت از تغییرات احتمالی در پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : یکی از پایگاه های نزدیک به دولت از تغییر و تحولات گسترده در پرسپولیس و حضور چهره های سرشناس در این تیم در لیگ یازدهم خبر داده است.

 


گزارش سایت نزدیک به دولت از تغییرات احتمالی در پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : یکی از پایگاه های نزدیک به دولت از تغییر و تحولات گسترده در پرسپولیس و حضور چهره های سرشناس در این تیم در لیگ یازدهم خبر داده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از رجا نیوز؛ اگرچه رئیس سازمان لیگ تاریخ‌ رسمی نقل‌وانتقال‌های تیم‌های لیگ برتری را 19 خرداد اعلام کرده است اما خیلی از تیم‌ها زودتر از موعد دست به کار شده‌اند.

 

یکی از این تیم‌ها پرسپولیس است که حتی صدای علی دایی را هم درآورده است. اگر حبیب کاشانی همچنان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس باشد بدون تردید تیم فوتبال این باشگاه با تغییر و تحولات اساسی روبه‌رو خواهد شد.

محتمل ترین انتخاب حبیب کاشانی برای سرمربی گری در پرسپولیس دوست دیرینه اش حمید استیلی است و با همین احتمال از حالا جابجایی مهره ها به سمت این تیم آغاز شده.

 

سیر تا پیاز پرسپولیس

تنها مربی ایرانی که می تواند علی کریمی را سر به راه کند استیلی است. خود علی کریمی چنین گفته: «در پرسپولیس باز شود جای دیگری را نمی‌شناسم.» علی کریمی با بیان این جمله در سایت شخصی‌اش نشان داد که برای بازگشت به پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کند. مدیر سایتش می‌گوید تازگی‌ها خیلی از پرسپولیس حرف می‌زند. این مصاحبه آخرش نشان می‌داد که هوس بازگشت به سرش زده. من علی را می‌شناسم. او دوست دارد جلوی جمعیت دریبل بزند نه در تیمی مثل استیل‌آذین که تماشاگر زیادی ندارد.»

 


مهدوی‌کیا:‌ پرسپولیس مرا بخواهد...
مهدی هم خیلی دوست دارد سال آخر فوتبالش را به یاد دوران طلایی‌اش دوباره در پرسپولیس بازی کند. مهدوی‌کیای 34 ساله می‌گوید: «باید ببینم چه پیش می‌آید آیا سرمربی جدید مرا می‌خواهد؟ به هر حال من می‌خواهم در فصل جدید ناکامی لیگ دهم را فراموش کنم.» مهدی جزو معدود بازیکنانی بود که با استیل‌آذین قرارداد یک ساله داشت و برای جدایی از این باشگاه مشکلی ندارد به خصوص اگر هدایتی هم به هیئت مدیره پرسپولیس برود!

 



شایعه بازگشت فرخزادی و هدایتی
این روزها شایعه بازگشت هدایتی و فرخزادی به پرسپولیس شنیده می‌شود که اگر چنین شود بسیاری از معادلات عوض خواهد شد. البته هم وضعیت علی سعیدلو (رئیس مجمع پرسپولیس) در سازمان مبهم است و هم وضعیت حبیب کاشانی اما یک چیز مشخص است: «این که اگر دایی در جام حذفی به سپاهان قلعه‌نویی ببازد و حذف شود برکنار می‌شود. پیش از این گفته می‌شد شاید دایی بعد از هفته پایانی لیگ و بازی با پیکان برکنار شود اما جلسه هفته گذشته‌اش با علی سعیدلو شرایط را تا حدی به نفع او عوض کرد. جالب این که سعیدلو قبل از ملاقات با دایی جلسه‌ای 90 دقیقه‌ای هم با حبیب کاشانی داشت جلسه‌ای که از سوی کاشانی تکذیب شد: «کدام جلسه؟ این را باید از روزنامه‌ها پرسید.» سعیدلو اما حرف دیگری می‌زند: «قبل از دایی با کاشانی هم صحبت کردم و مشکلات حل شد البته این بدان معنا نیست که هیچ اختلافی نباشد اما امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی موفق شود...» اما آخرین واکنش کاشانی هم جالب بود: «پرسپولیس با علی دایی قهرمان جام حذفی می‌شود.»

 


‌آخرین خبرها
اگر کریمی به پرسپولیس برگردد شاید رضا نوروزی هم به این تیم بپیوندد البته برخلاف شایعات حسین کعبی در لیست مرد مورد علاقه کاشانی نیست اما نام‌هایی چون غلامی، اولادی، پتروویچ، نوری و عبدا... کرمی در لیست دیده می‌شود.

 


بـرش
پرسپولیس با پایان فصل جاری مسابقه‌های فوتبال دستخوش تغییر و تحول بزرگی خواهد شد. هرچند از مدت‌ها‌ پیش صحبت‌ از تحقق آرزوی استیلی برای پیوستن به پرسپولیس است اما شاید با تغییر مدیریت و حضور احتمالی حبیب کاشانی در وزارت ورزش گزینه‌های داخلی و خارجی دیگری هم برای نیمکت داغ سرخ‌ها باشد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد