شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

خلیلی: دوست دارم به پرسپولیس برگردم و خاطراتم را تکرار کنم

کاشانی به ابهامات هواداران پاسخ داد

مرجع خبری پرسپولیس : محسن خلیلی گفت: آرزوی هر پرسپولیسی است که به این تیم برگردد، من هم دوست دارم به پرسپولیس برگردم و خاطرات خوشم را با این تیم تکرار کنم.

 


کاشانی به ابهامات هواداران پاسخ داد

مرجع خبری پرسپولیس : محسن خلیلی گفت: آرزوی هر پرسپولیسی است که به این تیم برگردد، من هم دوست دارم به پرسپولیس برگردم و خاطرات خوشم را با این تیم تکرار کنم.

 

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات حبیب کاشانی در برنامه 90 مبنی بر این که محسن خلیلی تنها بازیکنی بوده که برای ماندن در پرسپولیس به علی دایی پیشنهاد شده است، اظهار کرد: اظهارات کاشانی باعث شد سوالات بسیاری از هواداران پرسپولیس پاسخ داده شود.

 

شاید من باید این سوال را درباره جدایی‌ام از پرسپولیس جواب می‌دادم. شک و شبهات زیادی در این رابطه وجود داشت که به خاطر مشکلات با باشگاه، مسایل مالی و ... به توافق نرسیدم و جدا شدم.

اظهارات کاشانی برایم ارزشمند بود، از او بسیار تشکر می‌کنم که قدران زحماتم بود. او اعلام کرد که من در پرسپولیس گل‌های زیادی زدم، اگر کاری برای پرسپولیس کردم، وظیفه‌ام بود. امیدوارم از عملکردم راضی باشند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که اختلافات حبیب کاشانی و علی دایی تا چه حد به پرسپولیس لطمه می‌زند؟ تاکید کرد: اختلاف مدیر با مربی و مربی با بازیکن، در هر جای دنیا پیش می‌آید، نمی‌توان گفت این مساله چیز عجیبی است. من نمی توانم وارد این قضایا شوم، ولی امیدوارم برنامه‌ریزی برای فصل آینده انجام شود تا پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش که قهرمانی در لیگ برتر و حضور قوی در آسیا است، برگردد.

 

خلیلی درباره قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی فوتبال یادآور شد: جا دارد به تمام هواداران دلسوز پرسپولیس تبریک بگویم. پرسپولیس سال بسیار سختی را پشت سر گذاشت، فراز و نشیب‌های زیادی داشت. عملکرد پرسپولیس در سال 86 هواداران را پر توقع کرد، تا در سال‌های بعدی قوی‌تر در لیگ حضور داشته باشند. پرسپولیس دستخوش بسیاری از تغییرات بود و تمرکز لازم را نداشت، ولی خوشبختانه قهرمانی روز آخر مرهمی بر مشکلات و فراز و نشیب‌ها بود. امیدوارم برای فصل آتی روزهای بهتر و بهتری را در پرسپولیس شاهد باشیم و هواداران همگام با تیمشان باشند.

 

مهاجم پیشین تیم فوتبال استیل آذین درباره دلایل ناکامی تیمش و سقوط به لیگ دسته اول گفت: زمانی که فصل شروع شد، قرار بود یک تیم رویایی برای قهرمانی و رفتن به جام باشگاه‌های آسیا بسته شود. من در فصل نقل و انتقالات نبودم و روز آخر به استیل آذین پیوستم. اگر برنامه‌ریزی دقیق‌تری می‌شد و مسئولان باشگاه مشاوره های بهتری می‌گرفتند، نتایج بهتری کسب می‌شد. متاسفانه همه سوءظن‌ها و مشکلات بر گردن بازیکنان انداخته شد. این طور جلوه دادند که بازیکنان مقصر اصلی هستند، ولی در اصل این طور نبود، بازیکنان در نتایج سهم داشتند، ولی نه سهم بسزا. استیل آذین با مشکلات حاشیه زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد. اگر مشکل بیرون از زمین باشد، با مشکل در داخل زمین فرق دارد، مشکلات استیل آذین در بیرون از زمین بود و تمرکز لازم را از بین می‌برد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی به استیل آذین در روز آخر پیوستم، چون عاشقانه و با تمام وجود پرسپولیس را دوست داشتم، تا روز آخر صبر کردم و تاریخ قرار دادم را مدام عقب می‌انداختم. چون دوست داشتم در پرسپولیس بمانم. ما در سال 86 قهرمانی دلچسبی را داشتیم. خودم گل‌های دلچسبی را به ثمر رساندم و آقای گل لیگ شدم تا این که از مدیر عامل استیل آذین پیشنهادی به من شد، من دوست داشتم در استیل آذین هم بازدهی خوبی داشته باشم، هم من به این تیم کمک کنم و هم استیل آذین به من کمک کند.

 

خلیلی در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث شد که کمتر در استیل آذین بازی کنید؟ خاطر نشان کرد: متاسفانه مشکلات زیادی پیش آمد که یکی از دلایل آن دیر اضافه شدنم به تیم بود. من بدنسازی نکردم. برای این که خودم را در ترکیب تیم جا بیاندازم، زمان لازم بود. آن زمان استیل آذین ترکیب اصلی‌ تیمش را پیدا کرده بود و باید چند هفته ای به صورت انفرادی تمرین می‌کردم. من چند هفته را از دست دادم. البته از ابتدای فصل روی نیکمت استیل آذین بودم، اگر در این تیم از من استفاده نشد، به سلیقه سرمربی باز می‌گشت. من از پرسپولیس به استیل آذین رفتم و در تیمم بازیکن فیکس بودم. 11 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده بودم و تا روز آخر در تیمم بازی کردم. کادر فنی علاقه‌ای برای به کارگیری از من نداشت، مربیان ناکام هم زمان زیادی بالای سر تیم بودند، من هم بدون اعتراض سکوت کردم. 6 ـ 7 ماه مصاحبه نکردم. چون نمی‌خواستم آرامش استیل آذین را بر هم بزنم.

 

مهاجم سابق تیم فوتبال استیل آذین در پاسخ به این پرسش که آیا با مصدومیتی مواجه هستید؟ تاکید کرد: من فقط 4ـ 5 هفته از ناحیه مچ پا مصدوم بودم و چند هفته پایانی را بدون هیچ مشکلی کار کردم و در خدمت استیل آذین بودم و با سلامت کامل لیگ را به پایان رساندم. بعد از حضور آقایان خاکپور و یاوری که به من اعتقاد داشتند، متاسفانه نتوانستم آن طور که باید و شاید کار کنم. من سه سال پیش از ناحیه زانو مصدومیتی داشتم که به لطف خدا و با عمل موفق در آلمان بعد از گذشت هفت ماه از دوره درمان به میادین ورزشی برگشتم و از آن پس به هیچ مشکلی برخورد نکردم، خوشبختانه امروز شاهد هستیم که پزشکان ایرانی عمل‌های جراحی بسیار خوبی انجام می‌دهند، فکر می‌کنم بازیکنانی که از این ناحیه مصدوم می‌شوند به دلیل وجود امکانات خوب مثل گذشته برای جراحی به خارج از کشور نروند.

 

خلیلی درباره وضعیتش برای فصل آینده و این که آیا با استیل آذین ادامه می‌دهد؟ گفت: قرار داد من با استیل آذین یکساله بود و اکنون به اتمام رسیده و من بازیکن آزاد هستم و می خواهم بهترین گزینه را برای فصل بعد انتخاب کنم.

 

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارید به پرسپولیس برگردید؟ خاطر نشان کرد: به خاطر علاقه‌ای که هنوز به پرسپولیس دارم. دوست دارم به این تیم برگردم. اولویت اولم بازگشت به پرسپولیس است. آرزوی هر پرسپولیسی است که به این تیم برگردد. من خاطرات بسیار خوب و روزهای خوشی را در پرسپولیس گذراندم. اولویت اولم این تیم است. اگر روزی پیشنهادی داشته باشم، دوست دارم برگردم و خاطراتم را تکرار کنم.

 

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا با رعایت قانون سقف قرار دادها موافق است؟ گفت: من به عنوان یک فوتبالیست گذاشتن قانون سقف قرار داد را اشتباه می‌دانم. باشگاه مختار است، بنا به صلاحیت و هر بازیکن قیمتی را به او اختصاص دهد. هر بازیکنی در دنیا قیمت خاصی دارد. هر کالایی نسبت به کیفیتش قیمتی دارد. فوتبالیست نسبت به کارایی و بازدهی رقم خاصی دارد. بازیکن ملی یا بازیکن با سابقه با بازیکن تازه وارد فرق دارد. بازیکنی که بازی می‌کند با یک بازیکن نیمکت نشین یکی نیست. این گونه در حق برخی بازیکنان اجحاف می‌شود با گذاشتن سقف قرار داد مسایل زیر میزی و دست‌های پشت پرده در فوتبال ما رواج پیدا کرده است. این قانون باعث می‌شود که باشگاه به دروغ رقم قرار دادها را اعلام کنند. فدراسیون با این شرایط بازیکنان و باشگاه‌ها را مجبور به دروغگویی می‌کنند. فدراسیون نمی‌تواند بالا بودن رقم قرار دادها را ثابت کند. چون نه چیزی امضا می‌شود و نه نوشته می‌شود. پولی که در این میان ردوبدل می‌شود بر اساس توافق است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد