شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

انصاری فرد: فصل آینده در تیم دایی بازی می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: برای فصل آینده قراردادی با تیم سایپا ندارم، اگر علی دایی من را برای بازی در تیمش بخواهد، قبول می کنم.     
 

کریم انصاری فرد بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا، گفت: پیشنهاداتی از تیم های تهرانی داشتم و هم اکنون قراردادی با تیم سایپا ندارم و روی پیشنهاداتم فکر می کنم. هرکدام که به صلاح من بود به همان تیم می روم.

 

اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست و سرمربی جدید سایپا تازه اعلام شده؛ هم اکنون پیشنهادی هم از تیم سایپا ندارم.

وی در پایان گفت: به دایی علاقه خاصی دارم، هنوز وضعیت دایی برای فصل آینده مشخص نیست، اما اگر دایی من را بخواهد دوست دارم در تیم وی بازی کنم.

 

 

کریم انصاری فرد بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا، گفت: پیشنهاداتی از تیم های تهرانی داشتم و هم اکنون قراردادی با تیم سایپا ندارم و روی پیشنهاداتم فکر می کنم. هرکدام که به صلاح من بود به همان تیم می روم.

 

اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست و سرمربی جدید سایپا تازه اعلام شده؛ هم اکنون پیشنهادی هم از تیم سایپا ندارم.

وی در پایان گفت: به دایی علاقه خاصی دارم، هنوز وضعیت دایی برای فصل آینده مشخص نیست، اما اگر دایی من را بخواهد دوست دارم در تیم وی بازی کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد