شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

اصراردایی به قرارداد با گزینه مد نظر قلعه نویی

اصراردایی به قرارداد با گزینه مد نظر قلعه نویی
مدیر برنامه های دهنوی هم در این جلسه اعلام کرده زمانی می توانیم حرفهای نهایی را مطرح کنیم که دهنوی به عنوان بازیکن سپاهان،از این تیم مجوز داشته باشد.

جام ورزشی، صبح دیروز قاسم دهنوی هافبک فصل گذشته تراکتور روبروی رویانیان، شیرینی و بهمن دهقان نشست تا برای پرسپولیسی شدنش مذاکره کند. در این نشست پرسپولیسی ها همه شرایط خود را مطرح کردند و دهنوی و مدیربرنامه هایش هم نظرات خود را گفتند و البته یک پیش شرط اساسی را لحاظ کردند. همانگونه که هفته گذشته  داده بودیم دهنوی با سپاهان قرارداد داخلی بسته و برای رفتن به پرسپولیس باید رضایت این باشگاه را جلب نماید.

مدیر برنامه های دهنوی هم در این جلسه اعلام کرده زمانی می توانیم حرفهای نهایی را مطرح کنیم که دهنوی به عنوان بازیکن سپاهان،از این تیم مجوز داشته باشد.دایی روی جذب این بازیکن اصرار زیادی دارد و به همین دلیل مقرر شده امروز رویانیان و رحیمی مدیرعامل سپاهان با هم نشستی در این باره برگزار کنند.

پس از آن که پرسپولیسی ها با دایی که با راه آهن قرارداد داخلی داشت توافق کرده و به آن قرارداد توجه نکردند حالا هم سراغ دهنوی رفته اند تا نشان دهند قرارداد داخلی برایشان شوخی است.

نکته جالب اینکه قاسم دهنوی یکی از گزینه های مورد نظر امیر قلعه نویی برای تقویت استقلال در فصل آینده است و مذاکرات مسئولان استقلال با این بازیکن آغاز شده است.

دهنوی فصل گذشته هم مورد نظر قلعه نویی بود و با استقلالی ها وارد مذاکره شد اما به دلیل مسایل مالی با این باشگاه به توافق نرسید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد