شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

ثبت نام همزمان هاشمی و مشایی در دقیقه 90/ سعید جلیلی هم آمد +

ثبت نام همزمان هاشمی و مشایی در دقیقه 90/ سعید جلیلی هم آمد + حاشیه ها و تصاویر

اکبر هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی در آخرین لحظات ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ورود به وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق مستقر در وزارت کشور، آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز (شنبه) آغاز شد. 

روز گذشته محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل، اکبر اعلمی، علیرضا زاکانی، علیرضا علی‌احمدی و محسن رضایی چهره‌های مطرح داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بودند.آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور با حاشیه هایی همراه بود.

بقیه در ادامه مطلب

اکبر هاشمی رفسنجانی و اسفندیار رحیم مشایی در آخرین لحظات ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ورود به وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کردند.
به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق مستقر در وزارت کشور، آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز (شنبه) آغاز شد. 

روز گذشته محمدرضا عارف، غلامعلی حدادعادل، اکبر اعلمی، علیرضا زاکانی، علیرضا علی‌احمدی و محسن رضایی چهره‌های مطرح داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بودند.

آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور با حاشیه هایی همراه بود.

صبح امروز داوود احمدی نژاد به عنوان داوطلب حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. وی که ساعت 8 صبح به وزارت کشور آمد به دلیل اینکه برادر رئیس جمهور است توانست برای خودش حاشیه سازی فراوانی کند. برخی نمایندگان رسانه ها برای مزاح می گفتند که "احمدی نژاد" (رئیس جمهور) برای ثبت نام به آمده است. البته داوود احمدی نژاد نیز برای دفع این حواشی بدون گفت و گو با خبرنگاران ستاد انتخابات کشور را ترک کرد.

حوالی ساعت 9 صبح محمد باقر قالیباف به همراه اعضای ستاد خود وارد ساختمان وزارت کشور شد. حضور قالیباف از این جهت که وی عضو ائتلاف پیشرفت است برای اصحاب رسانه اهمیت داشت. وی وعده نشست مفصل خبری با خبرنگاران را داد. در بین نشست خبری یکی از همراهان شهردار تهران شعاری در حمایت از قالیباف سر داد که با اعتراض حاضران مواجه شد.

جواد اطاعت عضو حزب اعتماد ملی نیز در اولین ساعات ثبت نام  در ستاد انتخابات کشور حاضر شد. این نماینده اصلاح طلب مجلس ششم مشخص نکرد که دقیقا با مشورت چه کسانی اقدام به حضور در عرصه انتخابات کرده است!

ظاهرا امروز روز ثبت نام افراد جدا شده از دولت است. پرویز کاظمی نیز پس از داوود احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد. وزیر سابق رفاه دولت نهم جلوگیری از تنش آفرینی را از اولویت برنامه هایش عنوان کرد.

محمد علی ایزدی نیز که سابقه معاونت وزیر نفت در دولت هاشمی را دارد نیز خبرهای خوبی برای خبرنگاران داشت. وی از دیدارش آخرش با هاشمی رفسنجانی خبر داد. ظاهرا هاشمی ساعت 11 را برای حضور اعلام کرده بوده است ولی تا ساعت 13 خبری از حضور هاشمی نیست.

ابوترابی فرد چهره حاشیه ساز دیگری بود که به دلیل برخی زمزمه ها مبنی بر ثبت نام اعضای دیگر ائتلاف اکثریت اصولگرایان، مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. اوترابی فرد که با ماشین وارد حیات پشتی وزارت کشور شده بود دقایقی را از ماشین پیاده نشد و همین موضوع گمانه زنی هایی را درباره احتمال عدم ثبت نام وی قوت داد ولی پس از لحظاتی وی از ماشین پیاده شد و ثبت نام خود را تکمیل کرد.

همسر جوانفکر نیز به همراه وی بود و در زمان نشست خبری وی برای همسر خود صندلی آورد تا در کنارش بنشیند. این حرکت جوانفکر باعث تشویق برخی خبرنگاران خانم مستقر در وزارت کشور شد.

ابراهیم اصغرزاده، فعال اصلاح طلب ابولحسن نواب و تعدادی دیگر از چهره های نیمه مشهور و غیر مشهور امروز برای ثبت نام وارد ستاد انتخابات کشور شدند. این فعال اصلاح طلب در نشست خبری خود از کنایه زدن به دولت اجتناب نکرد و با بیان اینکه وضع امروز ناشی از مدیریت یک بچه لوس حاجی بازاری است! انتقادات خود به وضع موجود را مطرح کرد.

علی آبادی مشاور سابق رئیس جمهور و رئیس کمیته ملی المپیک نیز با حضورش در وزارت کشور حاشیه ساز شد. ظاهرا مدارک وی ناقص بوده و موفق به ثبت نام نشده است!

امروز زمزمه حضور افرادی نظیر اسفندیار رحیم مشایی و هاشمی رفسنجانی جدی تر شده است. ظاهرا این دو نفر همه چیز را به ساعات پایانی موکول کرده اند.
 

_ در ادامه مشروح اتفاقات امروز در وزارت کشور را می خوانید؛


برادر رئیس جمهور در انتخابات ثبت نام کرد 8:30

داود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور، دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت که قصد حضور مستقل در انتخابات را دارد.

داود احمدی نژاد در مورد هدفش از ثبت نام نیز به گفتن این جمله بسنده کرد که در جمهوری اسلامی اسلامی جز «خدمت» نمی توان پاسخ دیگری به این سوال داد.


جواد اطاعت کاندیدا شد 8:40

جواد اطاعت عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

وی عضو شورای حزب اعتماد ملی است که چند ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 فعالیت خود را با حزب اعتماد ملی قطع کرد و به بنیاد باران پیوست.

اطاعت در اسفند سال گذشته گفته بود که "سید محمد خاتمی شخصا با او تماس گرفته و درخواست کرده است که اطاعت به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان وارد انتخابات ریاسس جمهوری شود.

اطاعت پس از ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور در نشست خبری خود اظهار کرد: آمده‌ام با رویکردی اصلاح‌طلبانه و با دولت خردگرا امور کشور را سامان دهم. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین اظهار کرد: من بسیار تلاش کردم آقای خاتمی را وارد عرصه کنم ولی موفق نشدم؛ بنابراین خودم با رویکرد اصلاح‌طلبانه وارد عرصه شدم تا کشور را پیش ببرم.

وی تاکید کرد: من تابع اجماع و نظر جبهه اصلاحات هستم و نتیجه اجماع را می‌پذیرم.


قالیباف وارد وزارت کشور شد 8:55

محمد باقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت صبح امروز و پیش از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور بر مزار 8 شهید گمنام دفاع مقدس که در محل باغ موزه دفاع مقدس آرمیده اند ضمن قرائت فاتحه با آرمان های شهدا و همرزمان سابق خود تجدید میثاق کرد.

قالیباف پس از ادای احترام به مقام شهدا به همراه حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف پیشرفت، برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.




عضو ائتلاف پیشرفت اصولگرایان پس از ثبت‌نام به میان خبرنگاران آمد و و متن میثاق‌نامه خود با مردم را قرائت کرد.

قسمتی از این میثاق‌نامه به شرح ذیل است:

"این بار آمده‌ام پیمان بزرگتری با مردمم، با امامم، با رهبر عزیزم و با دوستان شهیدم ببندم. با جانم عهد ببندم و به ایرانی افتخار کنم که هیچ کودکی دیگر گرسنه سر به بالین نگذارد. به ایرانی افتخار کنم که جوانانش سرگردان یک شغل با عزت نباشند. به ایرانی افتخار کنم که هیچ پدری خجلت‌زده خانواده‌اش نباشد. به ایرانی افتخار کنم که در آن حرف‌زدن تمام شده باشد و همه با هم کار کنند. به ایرانی افتخار کنم که برادری علیه برادر دیگرش کینه و نفرت نپراکند. افتخار کنم به آرمان‌هایمان از یک سرزمین عادلانه که رعایت حقوق ملت و قانون اساسی سبب می‌شود کسی با خود نیندیشد بدون رابطه بازی، راه‌های پیشرفت او به سوی آینده بسته شده است."

قالیباف در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: در حوزه شخصی مصمم هستم که میثاق ملی خود در قانون اساسی را از همان روز اول اجرا کنم؛ نه اینکه بیندازم آخر و بعد بگویم قانون اساسی ظرفیت نداشت عمل کنم.حتماً در مبارزه با فساد با همکاری با قوه قضائیه، با کسانی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند برخورد می‌کنم.

عضو ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: مطمئنم قبل از پایان این دوره شورای شهر، از پروژه بزگراره صدر بهره‌برداری می‌شود.من مرد پروژه‌های نیمه‌تمام نیستم.

قالیباف گفت: در شورای شهر جریان انحرافی نداریم.


ثبت نام چهارمین وزیر دولت 9:10

پرویز کاظمی برای ثبت نام در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور یافت.

کاظمی سابقه حضور در کابینه محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران به عنوان وزیر رفاه را در کارنامه فعالیت های سیاسی خود را دارد. 

وزیر اول رفاه دولت احمدی‌نژاد در بدو ورود به ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، هدف از حضور خود در صحنه انتخابات را نیاز به رقم خوردن یک تحول در مدیریت کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بنا دارم که در صحنه حضور داشته باشم، اظهار داشت: اما اگر این رقم بخورد که اقبال به سمت برخی از دوستان برود ما همه باید به این سمت برویم که کشور پیشرفت کرده و رونق بگیرد.

کاظمی تاکید کرد: مطلقا احمدی‌نژاد در کابینه وی جایی ندارد.



کاندیدای نهایی ائتلاف پنج گانه ثبت نام کرد 10:00

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد کاندیدای نهایی ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان به همراه حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، دقایقی پیش با حضور در ساختمان وزارت کشور، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.


نامزد ائتلاف پنجگانه اصولگرایان در حاشیه ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در جمع خبرنگاران تأکید کرد: دبیر ائتلاف 5گانه نظر ائتلاف را به صورت شفاف اعلام کرد و اعضا هم نظرشان را اعلام کردند.

به گفته وی، اعضای ائتلاف پنجگانه اختلاف‌ سلیقه‌ای ندارند.


معاون وزیر نفت دولت هاشمی هم آمد 10:40

محمدعلی ایزدی معاون وزیر نفت دولت هاشمی هم برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی درباره حضور هاشمی رفسنجانی گفت: کاندیداتوری آقای هاشمی تا ساعت 11 مشخص می‌شود.


بازدید وزیر علوم دولت نهم از ستاد انتخابات 11:10

محمد مهدی زاهدی وزیر علوم دولت نهم و عضو هیات مرکزی اجرایی انتخابات از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد و از فرآیند ثبت نام کاندیداها بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مسئولان ستاد انتخاباتی کشور گفت که این هیئت ساعت 15 امروز جلسه‌ای درباره انتخابات برگزار خواهد کرد.

محمد مهدی زاهدی عضو هیئت اجرایی انتخابات کشور گفت: در این جلسه احتمال تمدید زمان ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری را بررسی خواهیم کرد.


تعداد داوطلبان از مرز 400نفر گذشت 11:15

تا کنون ثبت نام از نامزدهای انتخابات از مرز 400نفر گذشته است و فرآیند ثبت‌نام، طبق اعلام قبلی وزارت کشور تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.


جوانفکر با همسرش به وزارت کشور آمد 11:30

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور و مدیر مسئول سابق روزنامه ایران به همراه همسر خود وارد وزارت کشور شد و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران که "آیا کاندیدای دولت هستید؟" اظهار کرد: صبر کنید همه‌چیز مشخص می‌شود.

جوانفکر در پاسخ به این سوال که آیا مشایی هم ثبت‌نام می‌کند، تنها سکوت کرد.

وی راه خود را منطبق با راه احمدی‌نژاد عنوان و تصریح کرد: دولتم ادامه دولت احمدی‌نژاد خواهد بود.

جوانفکر در پاسخ به این سوال که در صورت رد صلاحیت، آیا نظر شورای نگهبان را خواهید پذیرفت، گفت: این سوال را فقط متوجه نامزدها نکنید.همه دستگاه‌ها و حتی شورای نگهبان باید بر اساس ضوابط قانونی عمل کنند. ما هم از قانون تبعیت می‌کنیم.



برای حضور هاشمی و مشایی هماهنگی صورت نگرفته است 11:40

سیدصولت مرتضوی در جمع خبرنگاران در رابطه با حضور آقای هاشمی و مشایی برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور، گفت:‌ در مورد حضور آقای هاشمی و مشایی برای ثبت‌نام و حضور در ستاد انتخابات کشور هماهنگی صورت نگرفته است، البته درب وزارت کشور باز است و هر کس دوست داشته باشد می‌تواند بیاید و ثبت‌نام کند.

وی همچنین در مورد این‌که امکان تمدید زمان ثبت‌نام داوطلبین انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری وجود دارد، گفت: تصمیمی برای تمدید زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات گرفته نشده است.


اصغرزاده: بنده اکنون اصلاح‌طلب آواره هستم 12:00

ابراهیم اصغرزاده هم برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، وارد وزارت کشور شد.

وی در جمع خبرنگاران گفت:  آمده‌ام که اصلاح‌طلبان را نمایندگی کنم و تابع پروتکلی هستم.


اصغرزاده که با همراهی الیاس حضرتی به ستاد انتخابات آمده بود، به شوخی گفت: آمده ام که آقای حضرتی را راضی به کاندیداتوری در انتخابات کنم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سمت فعلی شما چیست اظهار داشت: بنده اکنون اصلاح‌طلب آواره هستم، متاسفانه رفتار دولت کنونی به گونه‌ای است که سطح فعالیت‌های اجرایی در کشور فوق‌العاده تنزل یافته و بی‌نظمی به حد اعلا رسیده است.

نواب وارد ساختمان وزارت کشور شد 12:15

ابوالحسن نواب رئیس سابق دفتر سیاسی جامعه روحانیت مبارز دقایقی پیش وارد ساختمان وزارت کشور شد تا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.

نواب با بیان اینکه به صورت مستقل به صحنه آمدم تصریح کرد: هیچ‌گونه دیدار انتخاباتی نداشتم.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد نظر آیت‌الله مهدوی کنی درباره ابوترابی‌فرد اعلام کرد که بیش از یک سال است که در جلسه جامعه روحانیت شرکت نمی‌کند.

نواب در پایان تاکید کرد که قصد ندارد به نفع کسی کناره‌گیری کند.


علی آبادی ثبت نام نکرده بازگشت 12:25

علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک هم برای ثبت نام در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد اما ثبت نام نکرده بازگشت.

وی در جمع خبرنگاران گفت: مدارکم را نیاورده ام، شاید عصر بیایم برای کاندیداتوری!

حاجی‌بابایی ثبت‌نام نکرده است 12:30

ساعتی پیش خبری مبنی بر حضور حمیدرضا حاجی بابایی در ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد که این خبر به سبب شباهت فردی به وزیر آموزش و پرورش اشتباها گزارش شده بود.


رئیس سابق بانک مرکزی ثبت نام کرد 13:05

طهماسب مظاهری رئیس سابق بانک مرکزی دقایقی پیش برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری واررد وزارت کشور شد.

وی پیش از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت که مستقل آمده است.


ثبت‌نام ۸۹ نفر در روز پنجم 13:20

حسنعلی نوری جانشین ستاد انتخابات کشور درخصوص تعداد داوطلبینی که تا کنون در روز پنجم برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده اند، گفت: تا این لحظه 89 نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: 455 نفر، مجموع داوطلبینی است که تا این لحظه در انتخابات یازدهم ثبت نام کرده اند.


فرزند آیت الله کاشانی هم ثبت نام کرد 14:15

محمود کاشانی فرزند آیت‌الله کاشانی برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهم به وزارت کشور رفت.

وی شعار انتخاباتی خود را "اجرای کامل قانون اساسی" خواند و گفت: معتقدم تا به حال قانون اساسی در کشور کامل اجرا نشده است.

کاشانی همچنین در رابطه با میزان تحصیلات خود گفت: سال 1351 کارشناسی ارشد مهندسی راه و ساختمان گرفتم.


پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری شد 14:30

مسعود پزشکیان دقایقی قبل برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در وزارت کشور حضور یافت.

پزشکیان سابقه وزارت و دو دور نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: اگر هاشمی بیاید به نفع او کنار می‌کشم.

پزشکیان درخصوص رد صلاحیتش گفت: شعار ما قانونمداری است و طبق آن عمل می کنیم.


ولایتی در بدو ورود به ستاد انتخابات: با قالیباف اختلافی ندارم 14:40

علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت هم‌اینک برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

وی در بدو ورودش به ستاد انتخابات کشور درخصوص اختلافش با قالیباف گفت: برخلاف شایعات هیچ اختلافی بین من و قالیباف در ائتلاف پیشرفت وجود ندارد.


قسمتی از بیانیه ولایتی در نشست خبری خود پس از حضور در ستاد انتخابات کشور، به شرح زیر است:


"علی اکبر ولایتی امروز برای نام نویسی به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده است تا اگر ان‌شاءالله شورای محترم نگهبان صلاحیتش را احراز کند، رسماً در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و آنگاه اگر مردم شریف ایران به من اعتماد کردند، تلاش می کنم تا شایسته اعتمادشان باشم.

برداشت من این‌ است که باتوجه به شرایط کشور و انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری به دولتی با ویژگی‌های متفاوت و متناسب شرایط امروز نیازمندیم تا بتواند نابسامانی‌های داخلی از جمله حوزه اقتصادی و اجتماعی و مشکلات سیاست خارجی را با سرپنجه تدبیر حل کند.
نام این دولت را دولت « متمّم » گذاشته‌ام ."


متکی وارد وزارت کشور شد 15:25

منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

مسعود جوابلو دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت، همراه متکی است.

وی که عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان بوده است. مشی ائتلاف پنج‌گانه بر این امر استوار بوده است که در نهایت از بین منوچهر متکی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، محمدرضا باهنر، یحیی آل‌اسحاق  و مصطفی پورمحمدی یک نفر به عنوان خروجی ائتلاف در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم ثبت‌نام کند.

پس از معرفی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد به عنوان گزینه نهایی این ائتلاف، متکی این مساله را نپذیرفت و گفت که در انتخابات ثبت‌نام می‌کند.

ثبت نام شریعتمداری در انتخابات 15:55

محمد شریعتمداری وزیر بازرگانی دولت اصلاحات، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.


شریعتمداری پیش از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص نتیجه ائتلاف 4 گانه گفت: قرار است بنده و آقایان عارف، جهانگیری و مهرعلیزاده در انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: نتیجه ائتلاف به زودی مشخص خواهد شد.



مهمانپرست: براساس تکلیف آمده‌ام 16:00

رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهم وارد وزارت کشور شد.

مهمانپرست در جمع خبرنگاران گفت: براساس تکلیف آمده‌ام و به نفع کسی هم کنار نمی‌روم.


سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به این سوال که "آیا با احمدی‌نژاد مشورت کرده‌اید یا نه؟" اظهار کرد: من با خدا مشورت کرده‌ام.


سعید جلیلی داوطلب ریاست جمهوری شد 16:05

سعید جلیلی دبیر شورایعالی امنیت ملی دقایقی قبل بدون همراه و با یک دستگاه خودروی پراید با حضور در وزارت کشور، برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

جلیلی پس از ورود به ستاد انتخابات به سوالات خبرنگاران در مورد ائتلاف خود با زاکانی لنکرانی و دلیل حضورش در انتخابات پاسخی نداد.

خبرها حاکی از آن است که طرفداران نامزدهای اصلاح طلب به جلیلی فحاشی کرده اند و از آمدن او ابراز رضایت نکردند.



سعید جلیلی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، بدون نشست خبری وزارت کشور را ترک کرد.


وزیر کشاورزی کاندیدا شد  16:30

دقایقی قبل کمال خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت احمدی‌نژاد هم برای ثبت‌نام ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات در وزارت کشور شد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: به طور مستقل آمده‌ام و فرصت نکردم در این زمینه با احمدی نژاد مشورت کنم.


قدیری ابیانه در انتخابات ثبت نام کرد 16:35

محمدحسین قدیری ابیانه سفیر سابق کشورمان در مکزیک با حضور در ستاد انتخابات، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.


حامیان مشایی آمدند 17:15


بهمن شریف‌زاده، عبدارضا داوری و عباس امیری‌فر از حامیان مشایی به ستاد انتخابات وزارت کشور آمدند.


معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور: اوضاع آرام است 17:25

حضور نیروهای ویژه پلیس دقایقی پس از آن در مقابل در ورود ستاد انتخاباتی کشور شکل گرفت که سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی به هنگام ورود با مشکل مواجه شد.

عبداللهی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره‌ علت حضور نیروهای ویژه پلیس در مقابل در وزارت کشور گفت: مشکلی وجود ندارد و همه چیز آرام است.

وی افزود: برای جلوگیری از هیجانات طرفداران کاندیداها از نیروی انتظامی کمک خواستیم که البته به طور کلی مشکلی وجود ندارد و اینها هواداران کاندیداهایی هستند که برای ثبت نام حضور یافتند.


احمدی نژاد و مشایی وارد وزارت کشور شدند 17:40

محمود احمدی‌‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی قبل با حضور در ستاد انتخابات از وزارت کشور بازدید کرد.

مصطفی محمدنجار وزیر کشور و اسفندیار رحیم مشایی رئیس‌جنبش عدم تعهد،بقایی،نیکزاد،سید حسن موسوی و شیخ الاسلام وی را در این بازدید همراهی می‌کنند.


هاشمی رفسنجانی وارد ستاد انتخابات شد  17:50

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

تعدادی از چهره های سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در طول ثبت نام در وزارت کشور همراهی می‌کنند.

عده‌ای از طرفداران هاشمی با شعار "درود بر هاشمی" و "صل علی محمد، ناجی ملت آمد" از حضور او استقبال کردند.


مشایی ثبت نام کرد 17:55

اسفندیار رحیم مشایی دقایقی پیش برای نام نویسی در  یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ساختمان وزارت کشور در میدان فاطمی آمد و کاندیداتوری خود را برای ورود به پاستور به صورت رسمی ثبت کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:13 http://m-j-n.blogfa.com

ستاد حامیان دکتر جلیلی در کاشان

یک یا علی تا پیروزی گفتمان انقلاب...
------------------------------------------------

مهدی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:31 http://m-j-n.blogfa.com

سلام.
واسه تبلیغ دوراه وجود داره:
یکی اینکه بری ستاد که تو سطح شهر تبلیغ کنی
یکی اینکه تو وبلاگ همکاری کنی

هرجور خودت می دونی دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد