شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........
شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب

شهرگل وگلاب........

کری جدید ایمون زاید برای استقلالی ها

کری جدید ایمون زاید برای استقلالی ها
مهاجم آلومینیوم هرمزگان خود را گلزن بعدی دربی خواند و گفت: «بدون هواداران پرسپولیس اصلا نمی توانستم در فوتبال ایران دوام بیاورم.»



کری جدید ایمون زاید برای استقلالی ها
مهاجم آلومینیوم هرمزگان خود را گلزن بعدی دربی خواند و گفت: «بدون هواداران پرسپولیس اصلا نمی توانستم در فوتبال ایران دوام بیاورم.»


جام ورزشی؛ ایمون زاید درباره ارزیابی‌اش از دربی 76، آرزوی خود برای حضور مجدد در این بازی و شرایط آلومینیوم صحبت کرد.


* در اولین بازی‌ات برای آلومینیوم موفق به گلزنی شدی.
- خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. هنوز 20 ثانیه از ورودم به بازی نگذشته بود که با اولین برخورد پایم به توپ گلزنی کردم. هواداران آلومینیوم هم پشت سر هم نام من را صدا می‌زدند و خیلی حس خوبی داشتم.


* با این برد آلومینیوم در رده سیزدهم قرار گرفت. فکر می کنی می‌توانید در لیگ برتر بمانید؟
- فکر می‌کنم ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم در لیگ بمانیم. من هم به آلومینیوم کمک می‌کنم و امیدوارم باعث خوشحالی مردم و هواداران بندرعباس شویم.


* دربی را دیدی؟ بازی دو تیم باز هم بدون گل مساوی شد.
- بله. بازی را دیدم. اما اصلا بازی خوبی نبود. من می دانستم که بازی صفر - صفر می‌شود. پرسپولیس خیلی بهتر بود و اگر علی کریمی هم در زمین بود، آنها قطعا بازی را برده بودند. فکر می‌کنم که هر دو تیم به مساوی راضی بودند و باعث شده بود هواداران یک بازی سرد را شاهد باشند و خسته شوند. احتمال می‌دهم خطایی که روی محمد نوری در محوطه جریمه انجام شد، پنالتی بود.


* بعد از دو بازی بدون گل، تو هنوز آخرین گلزن دربی هستی!
- (می خندد) بله، می‌دانم. خیلی خوب است که هنوز آخرین گلزن این بازی بزرگ هستم. شاید گلزن بعدی دربی هم من باشم!


* معلوم است بی‌صبرانه منتظر بازگشت به پرسپولیس هستی.
- واقعا برایم سخت بود که بازی را از تلویزیون ببینم. خیلی دوست داشتم که در بازی بودم و گل می‌زدم و هواداران را خوشحال می‌کردم. ورزشگاه و تعداد هواداران خیلی عجیب بود. امیدوارم که یک بار دیگر در این بازی حضور داشته باشم. با این حال بازگشت من فقط به خودم و عملکردم بستگی ندارد. اگر پرسپولیس واقعا من را می‌خواست می توانستم جمعه در دربی بازی کنم و گل بزنم، به جای این که در بندرعباس باشم و یک گل سه امتیازی برای بقای این تیم در لیگ بزنم. البته همین جا هم هواداران من را خیلی تشویق کردند. این طرفداران هستند که به یک بازیکن خارجی کمک می‌کنند در لیگ ایران موفق باشد. بدون آنها من اصلا نمی توانستم در فوتبال ایران دوام بیاورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد